خانه » پوشاک » ست تیشرت شلوار زنانه پشت ضربدری طرح پلنگی مدل Mahsa

ست تیشرت شلوار زنانه پشت ضربدری طرح پلنگی مدل Mahsa

 

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/22740-1-44.jpg

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/22740-1-53.jpg

ست تیشرت شلوار زنانه پشت ضربدری طرح پلنگی مدل Mahsa

سایزبندی : فری سایز( 38 تا 44)

جنس : فلامنت

عرض سینه : 45سانتیمتر

عرض شانه:42 سانتیمتر

قد تاپ : 64 سانتیمتر

قد شلوار: 91 سانتیمتر

عرض ران : 22 سانتیمتر

فاق شلوارک : 29سانتیمتر

رنگبندی:مشکی قهوه ای

ست تیشرت شلوار زنانه پشت ضربدری را با چی ست کنیم؟

در این سال‌ها هم استایل پلنگی همچنان از سوی مردم و برندهای معتبر حمایت شده است. در سال ۲۰۱۸ که به‌طور رسمی به یکی از ترندهای روز بدل شده بود و در طی سال‌های اخیر هم برندهایی مانند ژیوانشی (Givenchy) و پرادا (Prada) با ارائه مچموعه‌هایی با طرح پلنگی به تداوم حضور این استایل در دنیای مدوفشن کمک کردند.

 سعی کنید حتما لباس هایی با طرح پلنگی خود را با لباس ها و رنگ های ساده ست کنید.هر چقدر دیگر اعضا استایل شما ساده تر باشد شما شیک تر دیده می شوید.اگر شما قدرت ریسک پوشیدن لباس هایی با طرح پلنگی را ندارید ،می توانید از کیف یا کفش هایی با این طرح استفاده کنید.

لباس های با طرح پلنگی زمانیکه با رنگ سیاه ست می شوند باعث به وجود آمدن استایلی شیک ،جذاب و متفاوت می شوند.رنگ سیاه هیچ وقت شما را نا امید نمی کند.

تیپ مونوکروم با پلنگی

اگر از طرح و نقش و البته رنگ‌های مختلف در استایل خوشتان نمی‌آید، پلنگی را به سبک مونوکروم بپوشید. یعنی چه؟ یعنی از رنگ‌های کرم و قهوه‌ای که در طرح پارچه پلنگی وجود دارد، برای بخش‌های مختلف استایلتان در کنار طرح پلنگی استفاده کنید. این تیپ رسمی و شیک است. در مقابل علاقه‌مندان به این طرح، استایلی هم وجود دارد که صاحبانش عاشق طرح‌های مختلف‌اند؛‌ مثلا گل‌دار در کنار پلنگی. شما در کدام دسته قرار دارید؟

ترکیب ست تیشرت شلوار زنانه پشت ضربدری با جین

طرح پلنگی در دسته طرح‌های خنثی هم قرار می‌گیرد؛ یعنی شما می‌توانید آن را با انواع رنگ‌ها و مدل‌ها هماهنگ کنید و بپوشید. قرارگرفتن آن در کنار جین اما کمی متفاوت است. از آنجایی که جین‌ها خودشان هم خنثی هستند و با همه‌چیز هماهنگ می‌شوند، پوشیدنشان در کنار طرح پلنگی می‌تواند نقش طرحی خنثی را از پلنگی بگیرد و طرح‌های آن را بیشتر به‌نمایش بگذارد. پوشیدن شلوار جین با بلوزی پلنگی، دامن جین با تاپی پلنگی و به‌طور کلی، کنار هم قراردادن جین و پلنگی چشم‌نواز و شیک می‌شود.

استایل بسیار شلوغ

اگر طرفدار استایلی شلوغ و پرطرح هستید، پلنگی را در کنار طرح‌های معروف دیگری مانند خالخالی به‌تن کنید. طرح‌های راه‌راه یا چهارخانه می‌توانند انتخاب‌های بعدی‌تان باشند. البته معمولا گفته شده که چندطرح شلوغ در کنار هم نِمای خوبی ندارد و مطابق اصول فشن نیست اما در سال‌های اخیر، دیگر اصلی خاص وجود ندارد.

مدوفشن بیشتر به معنای این است که چه چیزی حس بهتری به شما می‌دهد و خودتان را از نظر خودتان دوست‌داشتنی‌تر می‌کند. اگر طرح پلنگی را در کنار طرح‌های دیگر به‌کار بگیرید، پلنگی حکم بخش خنثی را در استایلتان بازی خواهد کرد. از چنین استایلی خوشتان می‌آید؟

تی‌شرت پلنگی

تی‌شرت پلنگی هم می‌تواند در همراهی با یک جین ساده یا شلوار/دامنی کتان به استایلتان زیبایی و تنوع بدهد. این هم از مواردی است که طرح پلنگی از زرق‌وبرق فاصله می‌گیرد و در شمائلی اسپورت و غیررسمی به شما تیپی جانانه تقدیم می‌کند. ست تیشرت شلوار زنانه پشت ضربدری طرح پلنگی مدل مهسا را با دامن کوتاه یا شلوارک جین در یک مهمانی عصر بپوشید و نگذارید که هیچ رقیبی در خوش‌تیپی داشته باشید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *