خانه » پوشاک » ست دخترانه تاپ شلوارک طرح بته جقه مدل Samin

ست دخترانه تاپ شلوارک طرح بته جقه مدل Samin

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/22704-1-47.jpg

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/22704-1-52.jpg

ست دخترانه تاپ شلوارک طرح بته جقه مدل Samin

سایزبندی : فری سایز(40 تا 46)

جنس : فلامنت

عرض سینه : 45سانتیمتر

عرض شانه:43 سانتیمتر

قد تاپ : 51 سانتیمتر

قد شلوارک : 47 سانتیمتر

عرض ران : 32 سانتیمتر

فاق شلوارک : 37 سانتیمتر

 

ست دخترانه تاپ شلوارک طرح بته جقه را با چه لباسی ست کنیم؟

یکی از لباس‌های محبوب در کمد خانم‌ها تاپ مجلسی است. شما می‌توانید انواع مدل تاپ مجلسی زنانه را همراه با یک شلوار جین، دامن بلند یا دامن کوتاه زنانه بپوشید و با یک کفش مجلسی شیک زنانه در مهمانی‌ها یا دورهمی‌ها جذاب و چشمگیر شوید.

. ست لباس با تاپ مجلسی زنانه یقه‌ قایقی

یک مدل تاپ مجلسی زنانه که در این سال‌ها مورد استقبال بسیاری از خانم‌های خوش‌پوش قرار گرفت، تاپ زنانه یقه قایقی است. بند این مدل تاپ روی شانه قرار می‌گیرد و گردن و شانه باز است. از این رو، اگر می‌خواهید تاپ یقه قایقی به تن کنید، از گردنبند‌ زنانه ظریف یا درشت با یک نگین زیبا استفاده کنید تا قسمت یقه خالی نماند.
جنس تاپ مجلسی یقه قایقی شما اهمیت دارد، چرا که می‌توانید بر اساس جنس لباس، جنس دامنتان را نیز انتخاب کنید. سعی کنید از رنگ‌های مکمل در خرید تاپ مجلسی و دامن استفاده کنید. برای مثال یک تاپ یقه قایقی مجلسی دخترانه سفید با یک دامن بلند زنانه سرخابی یا یک تاپ یقه قایقی زرد با دامن سرمه‌ای، استایل شما را بسیار دلربا می‌کند.

. ست لباس با تاپ مجلسی زنانه یقه‌دار

از مدل‌های دیگر تاپ شلوارک دخترانه طرح بته جقه می‌توان تاپ یقه‌دار را نام برد. فرم این یقه می‌تواند به صورت دالبری، پاپیونی، مردانه یا … باشد. تاپ زنانه حریر یقه‌دار جزء مدل‌های پرطرفدار این مدل تاپ تابستانه مجلسی است. برای این تاپ نیازی به گردنبند ندارید، چرا که گردنبند در گردنتان گم می‌شود و جلوه‌ای نخواهد داشت. اگر می‌خواهید یک لباس مناسب برای این مدل تاپ مجلسی زنانه انتخاب کنید، دامن کوتاه بسیار انتخاب جذابی است.

اگر می‌خواهید استایلتان کاملاً مجلسی باشد، خرید دامن مجلسی زنانه کتان یا حریر را توصیه می‌کنیم. دامن کوتاه انتخاب جذابی برای یک استایل تابستانه است که با کفش تخت یا کفش مجلسی پاشنه بلند زنانه، ترکیب چشمگیری می‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *