خانه » آکسسواری » ادکلن زنانه مدل 212 Seey

ادکلن زنانه مدل 212 Seey

ادکلن زنانه 212 Seey

ادکلن زنانه 212 Seey

ادکلن زنانه مدل 212 Seey

حجم : 75 میلی‌لیتر

رایحه آغازی : فلفل صورتی، ماندارین، ترنج

 میانی : یاسمن، گل عطری، پشمک، گل های معطر

 پایانی : وانیل، مشک، چوب صندل

رایحه : شیرین ، خنک

افزایش ماندگاری عطر و ادکلن زنانه 212 Seey

۱) محل اسپری

نواحی نبض‌دار و نقاط گرم بدن همچون مچ دست‌ها، گردن، پست زانوها، قسمت داخلی آرنج و … به عنوان بهترین مکان‌ها برای اسپری کردن عطرها است.

۲) محل نگهداری

بطری عطرها را در زیر نور مستقیم خورشید و جای مرطوب قرار ندهید!

۳) جنس پوست بدن

جالب است بدانید که عطرها بر روی پوست‌های مرطوب بیشتر می مانند و ماندگاری عطرها بر روی پوست‌های خشک کمتر است.

۴) توجه به طبع عطر

عطرها به طور کلی از نظر طبع به سه دسته ملایم، خنک و گرم تقسیم می شوند. به طور طبیعی ماندگاری عطرهای گرم، با توجه به عناصری که در ساخت آن‌ها به کار رفته است، بیشتر از عطرهای خنک است.

۵) مچ دست‌هایتان را به هم نمالید!

یکی از اشتباهات نسبتا رایج در هنگام عطر زدن این است که افراد پس از اسپری کردن عطر بر روی مچ دست خود، مچ‌هایشان را به هم می مالند! این کار باعث تغییر شکل دادن مولکول‌های عطر و تغییر رایحه و کیفیت عطر می شود.

۶) بطری عطر را تکان ندهید!

از دیگر اشتباهات رایج هنگام عطر زدن این است که بطری عطر را تکان می دهند؛ این کار نه تنها باعث افزایش ماندگاری عطر نمی شود، بلکه رایحه عطر را نیز تغییر می دهد و باعث کاهش ماندگاری خواهد شد.

۷) اسپری عطر بر روی برس یا شانه مو!

موها به دلیل چربی بیشتری که از نقاط دیگر بدن دارند، می توانند روایح را بیشتر نگه دارند. برای این کار می توانید مقدار کمی از عطر را روی برس یا شانه مو خود اسپری نمایید و سپس به وسیله آن موهای خود را شانه کنید. توجه داشته باشید که اسپری کردن عطر به صورت مستقیم بر روی مو، مضر است.

۸) عطر خود را تقویت نمایید!

اگر از رایحه عطر خود راضی هستید اما تنها با ماندگاری آن مشکل دارید، به شما توصیه می کنیم که عطر خود را تقویت نمایید. برای این کار می توانید اسانس عطر خود را گرفته و آن را میزان لازم به عطر خود اضافه نمایید

مواد تثبیت کننده برای ایحاد تعادل در تبخیر و نوسانات مواد اولیه در عصاره عطر و همچنین برای افزایش ماندگاری استفاده می شود. ثابت کننده های طبیعی رزینوئیدها (بنزوئین، لبدانوم، مرم، اولیبانوم، استوراکس، گل حلوای تولو) و محصولات حیوانی (کهربا، کاستوروم، مشک و…) هستند.

چگونه عطر را تثبیت می کنند؟

بنزیل بنزوات (بنزیل الکل یا اسید بنزوئیک نیز نامیده می شود) یک تثبیت کننده یا ثابت کننده رایج در لیست طولانی عطرها است. این ماده به طور طبیعی از بسیاری از گونه های گیاهان تهیه می شود. هنگامی که این ترکیب به مواد معطر اضافه شود ، می تواند به افزایش پایداری کمک کند.

چرا از گلیسیرین در عطر استفاده می شود؟

گلیسیرین ، روغن گیاهی یا عطر را در کنار هم نگه می دارد. آنها باعث می شوند تا رایحه بیشتر روی پوست شما ماندگار شود. آنها همچنین پوستی را که روی آن قرار می گیرد مرطوب می کنند. اگر به عطر خود روغن گیاهی یا گلیسیرین اضافه کنید ، پوستی مرطوب و معطر خواهید داشت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *