خانه » آکسسواری » ایرپاد مدل M19

ایرپاد مدل M19

ایرپاد مدل M19

ایرپاد مدل M19

ایرپاد مدل M19

اقلام همراه هدفون : کابل شارژ ۲ جفت واشر سر گوشی با سایز مختلف دفترچه راهنما محفظه شارژ

قابلیت‌های هدفون، هدست و هندزفری : نشانگر LED

محدوده عملکرد : ۱۰ متر

نوع گوشی : دو گوشی

باتری : 3500mAh

قابل استفاده به عنوان پاوربانک برای شارژ گوشی

نحوه اتصال : بلوتوث

بلوتوث نسخه 5

قابلیت پخش موسیقی : تا 4 ساعت

مکالمه : 4 الی 6 ساعت

زمان شارژ محفظه : 1.5 ساعت

سایر توضیحات : این هدفون دارای استاندارد IPX-7 بالاترین سطح ضد آب بودن است. لحاظ ارگونومیک با طراحی خوب براحتی در گوش قرار میگیرد.

راهنمایی کامل برای نگهداری و استفاده از ایرپاد مدل M19 و دیگر ایرپادها

 ایرپاد خود به صورت منظم تمیز کنید

ایرپاد گرد و غبار و کثیفی را جمع‌آوری می‌کند که این کار می‌تواند بلندگوها یا میکروفون‌ها را مسدود کرده و باعث اختلال در عملکرد آن بشود. شاید برای شما هم جالب باشد که باکتری‌های ایرپاد شما می‌توانند عفونت‌های دردناکی را در گوش ایجاد کنند. به همین دلیل تمیز کردن ایرپاد به صورت منظم اهمیت پیدا می‌کند.

برای نگهداری صحیح ایرپادهای خود، از پاک کردن صحیح آنها اطمینان حاصل کنید. ابتدا با یک دستمال نرم، صفحه داخلی هر ایرپاد را پاک کنید. برای پاک کردن بیشتر، از یک قطره الکل ۷۰ درصد و یک قطره آب استفاده کنید.

مراقب باتری لیتیوم یونی باشید

ایرپاد مدل M19 نیز مانند هر دستگاهی که با یون لیتیوم کار می‌کند، برای سلامت طولانی مدت باتری به کمی توجه نیاز دارد. بهترین راه برای انجام این کار جلوگیری از شارژ بیش از حد ایرپادهای خود و اتصال طولانی مدت آن‌ها به لوازم جانبی نامعتبر است. پس به هیچ وجه اجازه ندهید که ایرپاد شما زیاد در شارژ بماند. همچنین بهتر است که فقط از لوازم جانبی مجاز اپل برای شارژ آن استفاده کنید.

استفاده صحیح از جعبه شارژ ایرپاد

جعبه شارژ ایرپادها یکی از مهمترین قسمت های این دستگاه هاست. برای نگهداری صحیح جعبه شارژ، آن را در محل خشک و خنک نگه دارید و از معرض آفتاب و گرما و سرما خودداری کنید. همچنین، قبل از قرار دادن ایرپادها در جعبه شارژ، مطمئن شوید که صفحه داخلی هر ایرپاد پاک است.

جا به جایی صحیح ایرپاد

هنگامی که از ایرپادها استفاده نمی کنید، آنها را در جعبه شارژ خود قرار دهید تا شارژ شوند و از خراب شدن باتری آنها جلوگیری شود. همچنین، از قرار دادن ایرپادها در معرض آب و خیس شدن آنها خودداری کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *