خانه » آکسسواری » ایرپاد مدل M28

ایرپاد مدل M28

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/24599-1-3.jpg

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/24599-1-17.jpg

 

ایرپاد مدل M28

اقلام همراه هدفون : جعبه . دفترچه راهنما . کابل شارژ . محفظه . دو عدد گوشی . سری گوشی یدک دو جفت . دفترچه راهنمای فارسی

پاسخ فرکانسی : ۲.۴۰۲-۲.۴۸۰ هرتز

منبع تغذیه هدفون : باتری

منبع تغذیه فرستنده : باتری

محدوده عملکرد : ۲۰ متر

نوع آکوستیک : بسته

نوع گوشی : دو گوشی

عمر باتری در حالت مکالمه : ۴-۶ ساعت

در حالت پخش موسیقی : ۴-۶ ساعت

عمر باتری هدفون در حالت استندبای : ۷ روز

عمر باتری محفظه شارژ : ۲۸۰ ساعت

زمان موردنیاز برای شارژ هدفون : ۱-۲ ساعت

زمان مورد نیاز برای شارژ محفظه : ۲ ساعت

نسخه بلوتوث : ۵.۱

سایر مشخصات : هندزفری تاچ میباشد و کلیه دستورات همچون قطع و رد تماس پاسخ به تماس . کم و زیاد کردن صدا . تعویض موزیک و غیره با لمس کردن گوشی چپ و راست صورت میگیرد درب آینه ای نشانگر میزان شارژ محفظه و هر گوشی به صورت مجزا دارای ویژگی تغییر تم هندزفری بین گیمینگ و حالت موسیقی

ظرفیت باتری : ۲۰۰۰ میلی آمپر ساعت

نوع اتصال : بی‌سیم

مناسب برای : ورزش ، مکالمه ، گیمینگ

ویژگی‌های خاص : میکروفون

نکاتی درباره افزایش طول عمر ایرپاد

قراردادن در معرض دمای غیرمجاز؛ مهم‌ترین عامل کم‌شدن طول عمر ایرپاد

طبق گفته شرکت اپل بهترین محدوده دمایی برای استفاده از ایرپادها بین 16 تا 22 درجه سانتی‌گراد است. بنابراین، قراردادن ایرپاد در دماهای بالاتر یا پایین‌تر از محدوده می‌تواند روی آن اثر منفی بگذارد. به بیان ساده‌تر باعث می‌شود که ایرپادز به خوبی قبل عمل نکند و دچار مشکلاتی مثل شارژ نشدن ایرپاد یا زود تمام‌شدن شارژ شود. البته به طور کلی ایرپادها در برابر دما مقاومت بالایی دارند و به راحتی دچار مشکل نمی‌شوند. با این‌وجود هیچ تضمینی هم وجود ندارد که اگر در معرض دمای شدید محیط قرار بگیرند، آسیب نبینند.

شارژ بیش‌ازحد؛ عامل کاهش طول عمر ایرپاد

اگر همیشه نگران تمام‌شدن شارژ ایرپادهای خود هستید و مداوم آن‌ها را به شارژ متصل می‌کنید، منتظر خراب‌شدن باتری آن‌ها باشید. این عادت می‌تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیری به AirPods شما وارد کند. اگر ظرفیت باتری ایرپاد شما کاملا پر شود و هم‌چنان در شارژ باشد، تحت فشار قرار می‌گیرد و طول عمر آن کم می‌شود. بنابراین، همیشه قبل از وصل‌کردن هندزفری به شارژر میزان شارژ آن را بررسی کنید و تنها در صورتی برای این کار اقدام کنید که واقعا میزان شارژ آن کم باشد. در مقالۀ بررسی شارژ ایرپاد روش‌های انجام این کار را در اندروید و آیفون به شما معرفی کرده‌ایم.

خالی‌کردن کامل شارژ؛ از بدترین روش‌های موثر بر طول عمر ایرپاد و کیس‌شارژ

به همان اندازه که شارژ بیش‌از حد می‌تواند عمر باتری ایرپاد را کم کند، تخلیه کامل شارژ هم باعث آسیب به آن می‌شود. زمانی که شارژ ایرپاد یا کیس آن کاملا خالی می‌شود و شما دوباره آن را به شارژر متصل می‌کنید، یک اتصال کوتاه در هندزفری به وجود می‌آید. این موضوع می‌تواند به باتری لیتیوم یونی ایرپاد شما آسیب جدی و جبران‌ناپذیر وارد کند. در حالت ایده‌آل، airpods و کیس آن باید بین 25 تا 85 درصد شارژ داشته باشند.

قراردادن هندزفری در معرض آب؛ یکی از اشتباهات رایج استفاده از ایرپاد

حتما شما هم شنیده‌اید که AirPods ضدآب هستند. شاید هم ویدیوهایی دیده‌اید که دیگران ایرپاد خود را در حمام و استخر استفاده می‌کنند؛ بدون این که آسیب ببینند؛ اما تمام این موارد را فراموش کنید. حتما این موضوع را جدی بگیرید که ایرپادها واقعا ضدآب نیستند. این هندزفری‌های بلوتوثی فقط در برابر قطرات آب و عرق مقاومت دارند. به این معنی که اگر هنگام ورزش‌کردن از آن‌ها استفاده کنید، قطرات عرق یا باران باعث خراب‌شدن آن‌ها نمی‌شود. با این حال، نباید هرگز به صورت کامل زیر آب قرار بگیرند.

تمیزنکردن؛ یکی از اشتباهات استفاده از ایرپاد

بعضی‌ها معتقدند که تمیزکردن باعث افزایش طول عمر ایرپاد می‌شود. اگر هندزفری و کیس شارژ خود را به صورت مرتب تمیز نکنید، بعد از مدتی گردوغبار و جرم‌ها به داخل آن‌ها نفوذ می‌کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *