خانه » پوشاک » تیشرت مخمل مردانه طرح هاوایی مدل Yara

تیشرت مخمل مردانه طرح هاوایی مدل Yara

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/12775-1-3.jpg

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/12775-1-35.jpg

تیشرت مخمل مردانه طرح هاوایی مدل Yara

جنس : مخمل

رنگبندی : چند رنگ

قد تیشرت :70 سانتی متر

قد آستین : 20 سانتی متر

عرض شانه: 44 سانتی متر

عرض سینه : 47 سانتی متر

آستین کوتاه

سایز بندی :فری سایز ( مناسب L و XL)

محبوب وجذاب

 

ویژگی های پارچه مخمل

تنوع بالا

پارچه مخمل با داشتن رنگ بندی های بسیار متنوع برای دوخت لباس های مختلف بسیار مناسب است. این پارچه در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شود و از آن می توان برای دوخت اکسسوری نیز استفاده کرد. این تنوع و کارایی بالا مهمترین ویژگی مخمل است.

دوام

با توجه به نوع بافت و الیاف به کار رفته در مخمل، می توان گفت یکی از بادوام ترین پارچه ها محسوب می شود. پارچه مخمل اگر در معرض سابیدگی قرار نگیرد، تا سالیان زیادی کیفیت خود را حفظ خواهد کرد. بد نیست بدانید این پارچه کلاسیک هرگز قدیمی نمی شود و اصطلاحا از مد نمی افتد.

درخشندگی

مخمل با داشتن پرزهای کوتاه دارای درخشندگی جذابی است. در واقع با تغییر جهت این پرزهای کوتاه و تقریبا نامرئی، میزان درخشندگی این پارچه تغییر خواهد کرد. این ویژگی مخمل را به یک پارچه ایده آل برای دوخت لباس مجلسی تبدیل کرده است.

لطافت پارچه مخمل

این پارچه با داشتن پرزهای بسیار کوتاه، زیر دستی بسیار لطیف دارد. البته الیاف ابریشم و پلی استر نیز در نرمی و لطافت آن بی تاثیر نیستند. اگر قصد تهیه یک لباس خانگی نرم، گرم و لطیف را دارید این پارچه برای شما فوق العاده خواهد بود.

سبک

با توجه به بافت تقریبا ضخیم پارچه مخمل که معمولا از آستر هم بی نیاز است، می توان گفت بسیار سبک است. پارچه های پرز دار معمولا ضخامت و وزن زیادی دارند در حالی که مخمل بسیار نازک و سبک است.

بدون آبرفت و اتو رفت

یکی از مهمترین ویژگی های مخمل، عدم تغییر ابعاد آن در صورت شستشو است. این پارچه بر اثر حرارت اتو نیز دچار تغییر سایز نخواهد شد. هرچند بهتر است در شستشو و اتو کشی آن همواره احتیاط کنید.

چروک پذیری اندک پارچه مخمل

پارچه مخمل چندان چروک نمی شود اما می توانید مطمئن باشید به راحتی نیز صاف می شود. اگر این پارچه را برای مدت طولانی آویزان کنید خواهید دید بدون هیچ زحمتی، چروک های آن رفع شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *