خانه » پوشاک » تیشرت خردلی مردانه EA7 مدل Nitan

تیشرت خردلی مردانه EA7 مدل Nitan

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/31688-1-47.webp

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/31688-1-42.webp

تیشرت خردلی مردانه EA7 مدل Nitan

جنس : جودون

رنگ بندی : خردلی

آستین کوتاه

دارای سایزبندی : XXL-XL-L

عرض شانه : 46 / 48 / 50 سانتیمتر

عرض سینه : 51 / 53 / 55 سانتیمتر

قد : 72 / 74 / 76 سانتیمتر

قد آستین : 24 / 26 / 28 سانتیمتر

با تیشرت مردانه خردلی چگونه لباس ست کنیم؟

ترکیب رنگی آبی و خردلی

در چرخه‌ی رنگ تناژهای رنگ زرد و آبی مکمل یکدیگر محسوب می‌شوند و رنگ زرد خردلی هم مانند دیگر تناژهای زرد به خوبی با آبی ترکیب می‌شود. چه آبی روشن را انتخاب کنید و چه به سراغ آبی تیره و یا حتی سرمه‌ای بروید ترکیب زیبایی با خردلی خواهید داشت. از همین رو ترکیب انواع جین‌ها هم با تیشرت مردانه خردلی بسیار جذاب است. ترکیبی که هیچ وقت از مد نمی‌افتد و جزو چشم‌نواز‌ترین ترکیب‌ها در استایل با رنگ جذاب خردلی است.

ترکیب تیشرت مردانه خردلی و مشکی

رنگ مشکی شاید بیش از هر رنگ دیگری به رنگ مشکی جلوه می‌دهد و آن را درخشان‌تر می‌کند. میتوانید زیر اورکت مشکی‌تان یک پلیور خردلی بپوشید و یا اگر می‌توانید جسورانه‌تر عمل کنید یک شلوار خردلی انتخاب کنید و با تیشرت یا بلوز مشکی یک استایل منحصر به فرد و چشم‌گیر برای خودتان بسازید.

ترکیب رنگ خردلی و سبز

ترکیب این دو رنگ دقیقا جلوه‌گر فصل پاییز است. زمانی که بخشی از برگ‌های درختان هنوز سبز مانده و برخی دیگر طیف‌های مختلف رنگ زرد و نارنجی را به خود گرفته‌اند. چه از سبز زیتونی استفاده کنید، چه سبز پررنگ کدر را انتخاب کنید و چه به سراغ سبز یشمی بروید، تمامی این ترکیب‌ها با خردلی بسیار دل‌نشین خواهند بود. در کنار ترکیب رنگی سبز و خردلی، رنگ‌های دیگری مانند بژ، نارنجی، کرم و قهوه‌ای هم استفاده کنید تا استایلتان جلوه‌ی پاییزی بیشتری داشته باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *