خانه » پوشاک » تیشرت مردانه زرشکی مدل RIBAN

تیشرت مردانه زرشکی مدل RIBAN

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/22570-1-51.jpg

تیشرت مردانه RIBAN

تیشرت مردانه زرشکی مدل RIBAN

جنس : نخ پنبه

یقه دار و آستین کوتاه

رنگبندی : زرشکی

قد تیشرت : 73 سانتی متر/ 75 سانتیمتر

قد آستین : 22 سانتی متر/ 24 سانتیمتر

عرض شانه : 49 سانتی متر / 51 سانتیمتر

عرض سینه: 54سانتیمتر/ 56 سانتیمتر

دارای سایز بندی XXL و XXXL

مزایای استفاده از تیشرت مردانه RIBAN تولید شده با پارچه پنبه ای

کنترل رطوبت

پارچه ‌های پنبه ‌ای قابل تنفس هستند و رطوبت را از بدن خارج می‌کنند و مانند یک حوله، مانند یک حوله، مایعات را از پوست خارج می‌کنند. پنبه به شما این امکان را می دهد که هنگام ورزش راحت بمانید و از تجمع رطوبت بین پوست و لباس جلوگیری کنید. انجمن بین‌المللی ترویج پنبه بیان می‌کند که پنبه می‌تواند تا یک پنجم وزن خود را قبل از احساس رطوبت در آب مصرف کند.

عایق

لباس‌های نخی با ایجاد عایق حرارتی در برابر گرما در تابستان و سرما در زمستان محافظت می‌کنند زیرا پارچه پنبه‌ای هوا را بین الیاف پارچه محبوس می‌کند. الیاف پنبه در لباس، پارچه را از پوست دور نگه می دارد و باعث می شود هوای بیشتری بین پوست و پارچه محبوس شود که به عایق بودن و راحتی کمک می کند.

ضد حساسیت

پارچه پنبه ای به ندرت باعث واکنش های آلرژیک می شود و پوشیدن پنبه اغلب برای کسانی که حساسیت پوستی دارند توصیه می شود. از آنجایی که پنبه ضد حساسیت است و پوست را تحریک نمی کند، از آن در محصولات پزشکی مانند بانداژ و گاز استفاده می شود و در مورد لباس نوزاد پارچه انتخابی است.

راحتی

لباس‌های نخی نرم هستند و به راحتی کشیده می‌شوند و پوشیدن آن را به پارچه‌ای راحت تبدیل می‌کنند. به گفته انجمن بین المللی تبلیغات پنبه، به دلیل نرمی و راحتی، اغلب در لباس های زیر و زیر پیراهن استفاده می شود.

ماندگاری و دوام بالا

پنبه از استحکام کششی بالایی برخوردار است و آن را قوی، بادوام و کمتر احتمال دارد که پاره یا پاره شود. هنگامی که خیس است ۳۰ درصد قوی تر است و در برابر شستشوهای زیاد در آب داغ مقاومت می کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *