خانه » پوشاک » تیشرت مشکی مردانه طرح LV مدل OPAR

تیشرت مشکی مردانه طرح LV مدل OPAR

تیشرت مشکی مردانه

 

تیشرت مشکی مردانه

تیشرت مشکی مردانه طرح LV مدل OPAR

جنس : فلامنت

یقه گرد و آستین کوتاه

رنگبندی : مشکی

قد تیشرت : 73 سانتی متر/ 75 سانتیمتر/ 76سانتیمتر

قد آستین : 19 سانتی متر/ 21 سانتیمتر / 23 سانتیمتر

عرض شانه : 46 سانتی متر / 48 سانتیمتر /50 سانتیمتر

عرض سینه: 47سانتیمتر/ 49 سانتیمتر / 56 سانتیمتر

دارای سایز بندی XXL / XL/ L

تیشرت مشکی مردانه را با چه رنگی ست کنیم؟

تیپ مشکی مردانه یکی از استایل های محبوب رسمی و کژوال بین مردان ایرانی است. انتخاب رنگ مشکی برای استایل رسمی و کژوال مردانه دارای قواعد خاصی است.

مردها عاشق رنگ مشکی هستند و خیلی از سلبریتی های مرد تیپ مشکی دارند و با استایلی شسته رفته، منوکروم و جذاب دارند. انتخاب لباس هاب به رنگ مشکی دارای قواعدی خاص است.

در این مطلب نحوه ست کردن رنگ مشکی برای استایل رسمی و استایل کژوال مردانه را مرور می کنیم و نمونه های زیبا از ست های مردانه تیپ مشکی را مشاهده می کنید.

پیراهن، کروات و کت و شلوار مشکی انتخابی شک و بدون نقص برای مهمانی های رسمی می باشد. یک جفت کفش مردانه مشکی چرم براق را با کت شلواری با بافت متاوت انتخاب کنید.

نباید فراموش کنید که شما نیاز به پوشت قرمز یا هر چیزی که شبیه به آن باشد ندارید.

اگر چه کت و لشوار مشکی انتخاب اول مردان جنتلمن است، ولی قطعات برای استفاده روزمره و هوای گرم باید به دنبال انتخاب های بیشتری باشید.

تیشرت مشکی مردانه نخی نازک به همراه شلوار جین مشکی زاپ دار انتخابی مناسب است. برای ارتقای استایل خود، پیشنهاد می کنیم، لبه تیشرت را در شلوار کنید. بهتر است از اکسسوری ها هم استفاده کنید، بهترین اکسسوری برای استایل منوکروم مشکی انگشتر، گردنبند و یا ساعت نقره است.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *