خانه » پوشاک » تیشرت چهارخانه مردانه Sarino مدل 2439

تیشرت چهارخانه مردانه Sarino مدل 2439

تیشرت چهارخانه مردانه سارینو

تیشرت چهارخانه مردانه سارینو

تیشرت چهارخانه مردانه سارینو مدل 2439

🔱 در سه سایز لارج و ایکس لارج و 2 ایکس لارج

⚜️ جنس تیشرت : نخی

 

❎سایز لارج :

🔱اندازه سرشانه 50 سانتی متر

🔱عرض سینه 65 سانتی متر

🔱بلندی تیشرت 75 سانتی متر

 

❎ سایز ایکس لارج :

🔱اندازه سرشانه 47 سانتی متر

🔱عرض سینه 60 سانتی متر

🔱بلندی تیشرت 75 سانتی متر

 

❎سایز 2 ایکس لارج :

🔱اندازه سرشانه 47 سانتی متر

🔱عرض سینه 57 سانتی متر

🔱بلندی تیشرت 70 سانتی متر

⚜️ جنس خوب

⚜️ خنک بهاری و تابستانی

 

ترفندهای ست کردن تیشرت چهارخانه مردانه

 

فصل مناسب

پیراهن چهارخانه برای هر چهار فصل مناسب است. ولی با توجه به دمای هوا باید جنس پارچه پیراهن را انتخاب کنید تا اذیت نشوید. برای فصل های گرم تر پوشیدن لباس چهارخانه هایی که از جنس کتان و یا نخی هستند مناسب تر است. این جنس ها خنک هستند و مناسب فصل تابستان و بهار است.

ولی برای فصل های سرد سال بهتر است از جنس های فلانل یا پشمی استفاده شود. زیرا که این جنس ها ضخیم تر می باشند و برای جلوگیری از سرما مناسب تر هستند.

رنگ های لباس

انتخاب رنگ در طرز ست کردن پیراهن چهارخانه بسیار مهم است. لباس چهار خانه هایی که رنگ قرمز، خاکستری، مشکی، سرمه ای و سفید در آن بکار رفته محبوب تر هستند. ولی استفاده از رنگ های زرد، نارنجی و دیگر رنگ های براق زیاد این مدل پیراهن را جذاب نمی کند. برای همین هم این مدل پیراهن در این رنگ ها زیاد طراحی نمی شود.

مکان های مختلف پوشیدن

این مدل پیراهن برای اکثر مواقع مناسب است. به طور مثال در مهمانی ها می توانید پیراهن چهار خانه بپوشید و دکمه های آن را باز بگذارید. زیر آن هم می توانید تیشرت مناسب با استایل خود بپوشید و یک ست جذاب ایجاد کنید. بهتر است در مهمانی ها، این پیراهن با شلوار های رنگ یخی، ذغالی و مشکی پوشیده شود. در محل کار هم می توانید لباس چهارخانه را با شلوار کرم رنگ بپوشید و یک استایل نیمه رسمی داشته باشید.

استایل اسپرت

طرز ست کردن پیراهن چهارخانه با استایل اسپرت ساده و جذاب است. برای داشتن یک استایل اسپرت با پیراهن چهار خانه باید لباسی را انتخاب کنید که خانه های درشت دارد. برای رنگ هم می توانید از رنگ های قرمز، مشکی، کرم و سبز استفاده کنید. پوشیدن این رنگ ها و مدل درشت به همراه شلوار لی و جین ترکیب خوبی را ایجاد می کند.

استایل رسمی

برای داشتن یک استایل رسمی با لباس چهارخانه بهتر است از پیراهنی که خانه های ریز و متوسطی دارند، استفاده کنید. پیراهن با خانه های ریز و رنگ سیاه سفید بیشترین کاربرد را در استایل رسمی دارد. برای این استایل شلوار کتان و پارچه به کار می رود. ولی نکته مهم این است که این استایل نیمه رسمی است. پس برای استفاده در جشن های عروسی و مراسم های کاملا رسمی توصیه نمی شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *