خانه » پوشاک » تیشرت Polo آبی مردانه مدل HAKO

تیشرت Polo آبی مردانه مدل HAKO

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/22668-1-5.jpg

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/22668-1-12.jpg

تیشرت Polo آبی مردانه مدل HAKO

جنس : نخ پنبه

یقه دار و آستین کوتاه

رنگبندی : آبی

قد تیشرت : 75 سانتی متر/ 77 سانتیمتر

قد آستین : 23 سانتی متر/ 25 سانتیمتر

عرض شانه : 50 سانتی متر / 52 سانتیمتر

عرض سینه: 56سانتیمتر/ 58 سانتیمتر

دارای سایز بندی XXL و XXXL

تیشرت نخی مردانه

تیشرت نخی به تیشرتی گفته میشود که از پارچه تمام نخی تهیه و تولید شده باشد . پارچه های مختلفی برای تولید تیشرت استفاده میشود که معروف ترین آن ها نخی و اسپان است . پارچه اسپان برای تولید تیشرت ورزشی بسیار استفاده میشود و البته سبک تر از تیشرت نخی است . اما تیشرت نخی باکیفیت تر ، متنوع تر و ضخیم تر از تیشرت اسپان است که باعث ماندگاری بسیار بالای تیشرت میشود . پارچه نخی برای تولید تیشرت نخی استفاده میشود . پارچه نخی تماما از الیاف طبیعی پنبه استفاده شده است و هیچ گونه ماده شیمیایی در پارچه به کار نرفته است .

تیشرت با آستین کوتاه در طرح های مختلف تهیه میشود . معمولا تیشرت آستین بلند را برای پوشش روزمره برای خانم ها توصیه میشود.اما تیشرت نخی آستین کوتاه کاربرد های خودش را دارد . گرم ترین روز های سال را میتوان با تیشرت نخی آستین کوتاه سپری کرد . بهترین فصل برای پوشیدن تیشرت نخی فصل تابستان ، اوایل پاییز و اواخر بهار است . از تیشرت آستین کوتاه در پوشش روزمره و در محل کار ، استفاده در منزل و همچنین استفاده در هنگام ورزش کردن میتوان بهره برد .

تیشرت نخی مردانه آستین کوتاه را میتوان در زیر پیراهن به عنوان یک ست زیبا استفاده کرد . بسیاری علاقه دارند دکمه های پیراهن خود را باز بگذارند . برای این ست استفاده از یک تیشرت زیبا در زیر پیراهن بسیار مورد توجه است .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *