خانه » پوشاک » زنانه » دستگاه بخور سرد

دستگاه بخور سرد

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/27289-1-3.jpg

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/27289-1-27.png

دستگاه بخور سرد

کاربرد به صورت : خانگی

نوع بخور : سرد

اقلام همراه : کابل شارژ

ظرفیت مخزن آب : ۱۵۰ میلی لیتر

کمبود آب در پوست موجب می شود که سلولها کوچکتر و کوچکتر شوند و به آرامی خطوط ظریف تولید کند و به مرور زمان باعث چین و چروک صورت میگردد.استفاده از دستگاه بخور سرد بهترین و موثرترین روش جهت ابرسانی و رطوبت رسانی به پوست می باشد، ایجاد یک لایه ظریف آب که به سرعت جذب پوست می گردد تا پوست تشنه شمارا نجات دهد و رطوبت و کشش را به پوست شما بازگرداند.

پاک کردن سلول های مرده پوست، جذب بهتر کرم های تغذیه، پوست تسکین درد و قرمزی بعد از اصلاح ، تسریع جریان خون پوست ، متعادل کردن چربی و خشکی بیش از حد پوست و جواسازی از دیگر مزایا استفاده از این دستگاه میباشد.

از دیگر کاربرد های این دستگاه استفاده از آن در کار اسکتنشن مژه میباشد، می توان از این دستگاه جهت خشک کردن سریع و کاهش گازهای حاصل از چسب مژه استفاده نمود.

این دستگاه به صورت پرتابل یا بیسیم کار میکند که توسط کابل USB شارژ می گردد.

شارژ دستگاه حدود 2 ساعت زمان می برد.

نکته قابل توجه اینست که جهت شارژ مخزن دستگاه بهتر است از آب جوشیده استفاده نمود.

فواید بخور سرد برای پوست صورت

  • بخور سرد احتمال افتادگی پوست را کمتر کرده و الاسیسیته پوست را افزایش می‌دهد. افتادگی پوست عارضه‌ایست که با افزایش سن رخ می‌دهد و بخور سرد یکی از درمان های موثریست که می‌تواند این روند را کندتر کرده و قابلیت ارتجاعی یا الاسیسیته پوست را افزایش دهد.
  • بخور سرد منافذ باز شما را کوچک‌تر می‌کند و ظاهر یکدست‌تری به پوست صورت شما می‌دهد. به همین جهت پس از شستن پوست با آب گرم، استحمام یا بخور گرم بهترین کار استفاده از بخور سرد است تا مناف پوستتان به خوبی بسته شوند.
  • بخور سرد لکه‌های قرمز و التهابات پوستی را کاهش می‌دهد و پوست شما ظاهری یک‌دست‌تر و شفاف‌تر پیدا می‌کند.
  • آبرسانی و اکسیژن‌رسانی به پوست یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای بخور سرد است. فاکتورهای آب‌دوست سلول‌های پوست در بخار و مه سردی که به آن برخورد می‌کند فعال‌تر شده و پوست به شکل عمقی رطوبت‌رسانی می‌شود.

داشتن یک رطوبت ساز خوب در جای خود می تواند به معنای واقعی در سلامت و زیبایی پوست موثر باشد. همچنین استفاده از یک رطوبت دهنده می تواند به کاهش بیماری، گلو درد و عدم آلرژی کمک کند. همچنین ظاهر پوست شما را بهبود می بخشد و به جلوگیری از نشانه های پیری کمک می کند.

در حالی که رطوبت بر سلامت پوست تاثیر می گذارد، لازم است مقدار رطوبت در محیط را به مقدار 30% تا 50% تنظیم کنید. برخی از بخورها دارای تنظیمات خودکار برای تشخیص مقدار رطوبت در محیط هستند و خروجی بخار خود را بر حسب آن کنترل می کند. برخی دیگر هم دارای این قابلیت نیستند، برای حل این مشکل می توانید از دستگاهی جدا به نام رطوبت سنج برای اندازه گیری مقدار رطوبت نسبی هوا استفاده کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *