خانه » پوشاک » زنانه » دستگاه میکرودرم خانگی مدل HY9

دستگاه میکرودرم خانگی مدل HY9

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/27338-1-23.jpg

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/27338-1-8.jpg

دستگاه میکرودرم خانگی مدل HY9

منبع انرژی : شارژی

اقلام همراه : ۵ سری در ابعاد مختلف کابل USB

تعداد سری : پنج عدد

قابلیت‌های ابزار : قابلیت شست‌و‌شو

امکانات لوازم اصلاح : سری قابل شست‌وشو

تجهیزات همراه : فیلترها

امکانات ابزار : دکمه‌ی روشن/خاموش

قابلیت‌های ابزار اصلاح : قابلیت تنظیم سرعت

دستگاه میکرودرم خانگی با مکش فوق العاده ای دارد که به پاکسازی پوست صورت شما کمک می کند.

این دستگاه پنج سری متفاوت دارد که متناسب با پوست صورت تان برای قسمت های مختلف صورت می توانید از آن استفاده کنید. دستگاه میکرودرم همچنین به پاکسازی منافذ پوست شما کمک می کند زمان توصیه شده برای استفاده از این دستگاه پنج دقیقه برای صورت و پنج دقیقه برای گردن است بعد از استفاده از دستگاه صورت پاک و با آب ولرم شسته شود.

همچنین توصیه میشود پس از شستشو از کرم مرطوب کننده یا ضد آفتاب استفاده کنید پیشنهاد می شود قبل از استفاده از میکرودرم از بخور گرم استفاده کنید تا فرآیند پاکسازی بهتر انجام شود.

میزان استفاده از این دستگاه برای پوست های خشک 1 بار در هفته و برای پوست های چرب 2 بار در هفته می باشد.

دقت داشته باشید که به دلیل کارکرد دستگاه با مکش احتمال التهاب پوست وجود دارد که بعد از سی دقیقه رفع میشود.

معجزه‌ی میکرودرم خانگی برای حفظ جوانی و لطافت پوست

به طور کلی استفاده از روش میکرودرم به مرور زمان جای جوش و آکنه، لک، منافذ باز و چین و چروک‌های ریز پوست را درمان می‌کند و لطافت و شفافیت مناسبی به پوست می‌بخشد.

  • میکرودرم قادر به از بین بردن چروک های عمیق نیست اما با افزایش خاصیت ارتجاعی پوست روند پیری را کاهش می‌دهد. بنابراین با عبور از سن سی سالگی، پیش از این که پوستتان دچار افتادگی و چروک شود استفاده از میکرودرم را آغاز کنید تا بتوانید روند پیری پوستتان را کندتر کنید.
  • هایپرپیگمنتاسیون، لکه‌های قهوه‌ای و لکه‌های پیری یا کراتوز سبورئیک که عموما بر اثر تابش آفتاب و اشعه‌ی فرابنفش اتفاق می‌افتند با میکرودرم قابل درمان هستند.
  • جوش‌های سرسیاه و منافذ باز به علت تجمع سبوم درمجاری غدد سباسه و اکسید شدن آن‌ها بوجود می‌آیند. این نوع ضایعات پوستی معمولا با انجام چند نوبت میکرودرم قابل درمان هستند.
  • جای جوش که به شکل قرمزی یا تغییر رنگ یا برجستگی مختصر یا فرورفتگی است معمولا با چندین نوبت انجام میکرودرم بهبود نسبی پیدا می‌کند.
  • اگر جای جوش و یا چروک‌های خیلی عمیق دارید میکرودرم خانگی برایتان کارایی چندانی ندارد و تنها بهبود نسبی ایجاد می‌کند. در این حالت بهتر است به پزشک مراجعه کنید و درمان میکرودرم را با دستگاه‌های قوی‌تر و در کلینیک‌های پزشکی انجام دهید و یا از روش‌های دیگری برای بهبود پوست‌تان استفاده کنید.
  • اگر زخم‌های کلوئیدی دارید و یا پوست حساسی دارید که مستعد کبودی و اگزما است به هیچ وجه بدون اجازه‌ی پزشک معالجتان از دستگاه میکرودرم خانگی استفاده نکنید.

از میکرودرم می توان برای مشکلات نام برده در نواحی صورت، گردن، ناحیه دکلته، قفسه سینه، پشت، بازوها و ران‌ها استفاده کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *