خانه » آکسسواری » ساعت مچی سرمه ای empower مدل Quartz

ساعت مچی سرمه ای empower مدل Quartz

ساعت مچی مردانه

ساعت مچی مردانه

ساعت مچی مردانه سرمه ای empower مدل Quartz

دارای تقویم

جنس بدنه : فلزی

نوع کاربری : روزمره ، مجلسی ، اسپرت

جنس بند : چرم مصنوعی

منبع تغذیه : باطری

رنگ بند :سرمه ای

روش تمیز کردن ساعت بند چرمی ساعت مچی مردانه

برای طول عمر طولانی تر ساعت های بند چرمی خود نیاز است که به طور منظم بند ساعت خود را تمیز نگه دارید. خوشبختانه تمیز کردن بند چرم کاری بسیار آسان است. این امر فقط شامل سه مرحله است که در ادامه به طور کامل به شما توضیح خواهیم داد.

از آنجایی که بند ساعت شما در مجاورت پوست دستتان قرار دارد می تواند انواع مختلفی از میکروب ها را به خود جذب کند و در نتیجه این میکروبها را به پوست شما منتقل کند. پس نظافت بند ساعتتان امری بسیار مهم است.

پارچه ای نرم و خشک را بردارید. به آرامی با آن سطح ساعت خود را تمیز کنید. بسیار توجه داشته باشید که بند ساعت شما خراشیده نشود.

هنگامی که بند ساعت شما به طور کامل تمیز شد آن را با کمی نرم کننده ی مخصوص چرم مالش دهید. نرم کننده ی مخصوص چرم دقیقا همان کاری را انجام می دهد که کرم های مرطوب کننده با پوست شما انجام می دهند. هیدراته نگه داشتن بند ساعت باعث عمر طولانی تر آن شده و از خراشیدگی و پوسته پوسته شدن بند ساعت جلوگیری می کند. علاوه بر آن نرم شدن بند ساعت باعث می شود هنگامی که در دستتان است احساس راحتی بیشتری کنید.

توجه داشته باشید که هنگام تمیز کردن ساعت چرمی خود، فقط قسمت هایی که چرم نیستند می توانند با آب تماس داشته باشند، آن هم در صورتی که ساعت شما ضد آب باشد.

ست کفش و کمربند و ساعت مچی

ساعتهای با بند قابل تعویض، گزینه ی بسیار خوبی برای آن دسته از آقایانی است که کفشهای با رنگهای مختلفی دارند. البته لازم نیست که رنگ بند ساعت با رنگ کفشها یکی باشد، اما تناژ رنگشان باید به هم بخورد (رنگها شبیه هم باشند.)هیچ وقت ساعت با بند مشکی را با کفش قهوه ای و یا برعکس با هم نپوشید.ساعتهای با بند رابر(rubber) و پلاستیکی را تنها برای موقعیتهای اسپورت بپوشید.در ساعتهای آنالوگ، بند ساعت بهتر است از جنس چرم یا هم جنس با قاب ساعت باشد. بندهای چرم با بافت زبر به همراه لباس جین بهتر ست می شوند. البته چنین ساعتی برای یک مهمانی رسمی مناسب نمی باشد.یک بند چرم کلاسیک، انتخاب مناسبی است. اما انتخاب بندهای نقره ای یا طلایی زمانی مناسب است که با تیپ شما سنخیت داشته باشد.

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/23391-1-3.jpg

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *