خانه » پوشاک » ست تیشرت شلوار مردانه مدل hope

ست تیشرت شلوار مردانه مدل hope

ست تیشرت شلوار مردانه مدل امید

ست تیشرت شلوار مردانه مدل امید

ست تیشرت شلوار مردانه مدل امید

جنس شلوار : پلی استر

جنس تیشرت :فلامنت

فری سایز(مناسب سایزl,xl)

یقه گرد

قد شلوار: 107سانتی متر

فاق: 33 سانتی متر

قد تیشرت: 73سانتی متر

قد آستین:22سانتی متر

عرض سینه :47سانتیمتر

عرض شانه : 43 سانتیمتر

دارای کمر کشی

رنگبندی :نارنجی مشکی

چطوری با ست تیشرت شلوار مردانه نارنجی مشکی ست کنیم

یکی از رنگ‌های شاد و گرم، رنگ نارنجی است که جزء رنگ‌های شیک و منحصر به فرد نیز محسوب می‌شود و بسیاری از افراد به این رنگ علاقه‌مند هستند. تناژ رنگ پوست، عامل بسیار مهمی در تناسب رنگ نارنجی با شما می‌باشد. پس برای این کار لازم است تا به رنگ پوست خود توجه کنید.

اگر دارای رنگ پوست گرمی می‌باشید، ست لباس نارنجی گزینه بسیار مناسبی برای شما است. بنابراین می‌توانید از ست رنگ نارنجی در لباس‌های خود، استفاده کنید.در این مقاله، قصد داریم بیان کنیم این ست برای چه کسانی مناسب می‌باشد؟

1. ست نارنجی و سفید، ترکیب رنگ سفید با هر رنگی، بسیار شیک و خاص می‌شود. استفاده از ترکیب سفید و نارنجی نیز سبب ایجاد ست شاد می‌شود‌. همچنین رنگ سفید، جیغ بودن رنگ نارنجی را نیز خنثی می‌کند.

2. ست نارنجی و مشکی و ترکیب دو رنگ مشکی و نارنجی، ست بسیار زیبایی را به وجود می‌آورد و سبب جلب توجه افراد می‌شود. پیشنهاد می‌شود مقاله دیگر ما درباره ست لباس طوسی را بخوانید.

3. استفاده از رنگ خاکستری در ست رنگ نارنجی، استایل بسیار زیبایی را به وجود می‌آورد. این ترکیب برای افرادی مناسب می‌باشد که می‌خواهند ست لباس نارنجی جلب توجه نکند.

4. ست نارنجی و آبی ،رنگ آبی یکی از ترکیب‌های بسیار خوب برای ست لباس نارنجی است. ترکیب این دو رنگ با یکدیگر، جلوه بسیار زیبایی ایجاد می‌کند.

روش استفاده از رنگ نارنجی در ست اداری

کاربرد رنگ نارنجی در اکسسوری برای کسانی مناسب می‌باشد که نمی‌خواهند در فضای کاریشان از رنگ نارنجی استفاده کنند. ولی اگر می‌خواهید رنگ نارنجی جلوه بیشتری در ستتان داشته باشد، توصیه ما به شما استفاده از ژاکت نارنجی است. برای اینکه تیپ رسمی‌تری داشته باشید، می‌توانید یک کت رسمی نیز از روی ژاکت بپوشید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *