خانه » پوشاک » ست تیشرت شلوار مردانه مدل start

ست تیشرت شلوار مردانه مدل start

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/23326-1-22.jpg

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/23326-1-52.jpg

ست تیشرت شلوار مردانه مدل start

جنس شلوار : پلی استر

جنس تیشرت :فلامنت

فری سایز(مناسب سایزl,xl)

یقه گرد

قد شلوار: 105سانتی متر

فاق: 32 سانتی متر

قد تیشرت: 71سانتی متر

قد آستین:20سانتی متر

عرض سینه :50سانتیمتر

عرض شانه : 43 سانتیمتر

دارای کمر کشی

رنگبندی :آبی مشکی

اصول کلی ست تیشرت شلوار مردانه آبی 😊

👈  آبی رنگی سرد و ملایم است؛ پس برای کامل کردن ست کردن لباس رنگ آبی خود یک رنگ گرم و جیغ کافیست. بکارگیری رنگ نارنجی به استایل شما جلا می‌بخشند و آن را از بی‌روحی خارج می‌سازد.

دو رنگ آبی و قرمز کاملا مکمل یکدیگرند. ترکیب این دو رنگ، رنگی کلاسیک است که در طرح و نقش های قدیمی بسیار کاربرد داشته است.

رنگ آبی و سفید در کنار یکدیگر یادآور آسمان و دریا هستند. بخصوص اگر رنگ آبی آسمانی را با رنگ سفید در کنار یکدیگر ست کنید. علاوه بر آن، این دو رنگ لطافت و پاکیزگی را همراه خود دارند. با اینحال، در یک مقایسه آماری نشان داده شده است که استفاده از رنگ آبی تیره در کنار رنگ سفید، نسبت به رنگ آبی روشن و سفید طرفداران بیشتری دارد. به نحوی که ست کردن رنگ آبی و سفید از جمله رنگ‌های پرطرفدار مجلسی است.

برای ست کردن ست تیشرت شلوار مردانه آبی، بکارگیری یک رنگ گرم را با ست لباس آبی فراموش نکنید.

ترکیب رنگ آبی و زرد خردلی ، جزو پرطرفدارترین رنگ ها در میان رنگ‌های زمستانی، پاییزی و استایل کژوال است. در واقع رنگ زرد با طبع گرم خود در کنار رنگ آبی با طبع سردش، ترکیب چشم نواز و زیبایی ایجاد می‌کند. از طرفی، برای گرم تر شدن رنگ زرد، زرد خردلی را پیشنهاد می‌کنیم و برای سردتر شدن آن، رنگ زرد روشن.

هارمونی دو رنگ آبی و صورتی کاملا با هم هماهنگ نیستند و بهتر است در ترکیب با رنگ زرد استفاده شود، با اینحال، این دو رنگ ( مخصوصا وقتی رنگ آبی آن آسمانی باشد در کنار طیف رنگ صورتی، پاستیلی به نظر می‌رسد ) می‌تواند تم دخترانه جذابی بسازد. بنابراین، اگر می‌خواهید ترکیب دو رنگ صورتی و آبی زیبایی در استایلتان داشته باشید، سعی کنید از رنگ صورتی روشن و آبی روشن استفاده کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *