خانه » پوشاک » ست تیشرت شلوار مردانه مشکی زرد مدل xo

ست تیشرت شلوار مردانه مشکی زرد مدل xo

ست تیشرت شلوار مردانه مشکی زرد

ست تیشرت شلوار مردانه مشکی زرد

ست تیشرت شلوار مردانه مشکی زرد مدل xo

جنس شلوار : فلامنت

جنس تیشرت : مکلون

فری سایز(مناسب سایزl,xl)

یقه گرد

قد شلوار:102سانتی متر

فاق:33 سانتی متر

قد تیشرت: 73سانتی متر

قد آستین:21سانتی متر

عرض سینه :38سانتیمتر

عرض شانه : 47 سانتیمتر

دارای کمر کشی

رنگبندی : مشکی زرد

دلایل جذابیت ترکیب پیراهن روی ست تیشرت شلوار مردانه مشکی زرد

برخی از ترکیب های لباس برای آقایان جذابیت بالایی دارند. به عنوان مثال بسیاری از مردان علاقه مندند تا کاپشن چرم مشکی را با شلوار جین مشکی و کفش نیمه اسپرت مشکی ست کنند. «ترکیب پیراهن روی تیشرت» هم از جذابیت و محبوبیت ویژه در بین آقایان برخوردار است. این ترکیب معمولاً در رنگ های شاد و روشن بیشتر استفاده می شود و استایل جذابی را برای فرد می سازد.

جذابیت ترکیب پیراهن و تیشرت دلایل گوناگونی دارد که مهم ترین آن، برقراری هارمونی و هماهنگی فوق العاده است. آقایان در بسیاری از روزهای سال (به ویژه روزهای گرم) تمایل دارند تا تیشرت های نخی بر تن کنند. تیشرت ها معمولاً طراحی ساده و بدون پیچیدگی دارند و در دو نوع آستین بلند و آستین کوتاه تولید می شوند. تیشرت های آستین کوتاه عموماً برای فصول گرم سال کاربرد دارند و تیشرت های آستین بلند هم معمولاً در پاییز استفاده می شوند.

برخی از روزها به دلیل سرما هوا، نمی توان از تیشرت تنها استفاده کرد. از این رو، ست کردن آن با پیراهن مناسب می تواند بهترین راهکار باشد. البته جذابیت ترکیب پیراهن جلو باز و تیشرت به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال نمی توانید بر روی تیشرت های یقه دار، پیراهن بر تن کنید زیرا کاملاً ناموزون است. در حقیقت تیشرت مورد استفاده باید یقه گرد باشد.

ترکیب رنگ صحیح پیراهن روی تیشرت از دیگر پارامترهای مهم است. به عنوان مثال اگر تیشرت شما سبز باشد، پیراهن را هم باید از این خانواده رنگ انتخاب کنید. نوع و طرح پیراهن انتخاب شده می تواند متفاوت باشد. به طور مثال پیراهن های چهارخانه که امروزه طرفداران زیادی دارند، برای ترکیب پیراهن روی تیشرت، بسیار مناسب هستند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *