خانه » پوشاک » ست تیشرت و شلوار مردانه مدل Simon

ست تیشرت و شلوار مردانه مدل Simon

ست تیشرت و شلوار مردانه

ست تیشرت و شلوار مردانه

ست تیشرت و شلوار مردانه مدل Simon

جنس شلوار : پنبه پلی استر

جنس تیشرت : فلامنت

فری سایز(مناسب سایزl,xl)

یقه گرد

قد شلوار:105سانتی متر

فاق:32 سانتی متر

قد تیشرت: 73سانتی متر

قد آستین:21سانتی متر

عرض سینه :51سانتیمتر

عرض شانه : 46 سانتیمتر

دارای کمر کشی

رنگبندی : مشکی قرمز

 

برای خرید ست تیشرت و شلوار مردانه شیک مدل Simon بر روی دکمه خرید پستی کلیک کنید👇

 

مراقبت و شستشوی ست بلوز شلوار مردانه اسپرت

ست تیشرت و اسلش مردانه از الیاف طبیعی پنبه و لاکرا تهیه و تولید شده که دارای دوام بسیار بالا می باشد و به دلیل پنبه ای بودن این محصول با پوست های حساس سازگاری داشته است .

مدل شلوار اسلش می باشد که به عنوان شلوار راحتی برای مسافرت ها و گردش ها بسیار مناسب بوده است توجه داشته باشید محصولاتی که پنبه ای باشند شل نمی شوند و گوله گوله نشده است این محصول بسیار نرم و لطیف می باشد.

توجه داشته باشید محصولات را در دمای مناسب پشت رو و سپس شستشو دهید

ست تیشرت شلوار مردانه شیک با یک شلوار جین می‌تواند استایلی زیبا و متفاوت ایجاد کند و تکمیل کننده یک استیل روزمره باشد. برای این که بتوانید از این لباس برای مدت طولانی‌تر و مفیدتری استفاده کنید، آن را در آب سرد با حداکثر دمای 30 درجه سانتی‌گراد شستشو کنید و برای تمیز کردن آن از مواد سفید کننده و خشک‌شویی استفاده نکنید.

ست تیشرت و شلوار مردانه Simon  پنبه ای یکی از پرفروش ترین ست های مردانه است زیرا الیاف پنبه بسیار لطیف بوده و به  بدن نیز آسیبی نمیرساند.

الیاف پنبه تار و پودی نرم و لطیف دارد و بسیار بادوام است ، با تمام ویژگی های خوب این الیاف متاسفانه الیاف پنبه ای خیلی زود چروک میشوند و یا دچار آب رفتگی میشوند،هنگام طراحی لباس های پنبه ای میزان جمع شدگی و آب رفتگی آنرا در هنگام شستشو محاسبه مینماید و در برش آنرا اعمال میکند تا خریداران محترم پس از اولین شستشو دچار مشکل نشوند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *