خانه » پوشاک » ست پیراهن شلوار مراکشی مردانه مشکی مدل Pasha

ست پیراهن شلوار مراکشی مردانه مشکی مدل Pasha

ست پیراهن شلوار مراکشی

ست پیراهن شلوار مراکشی

 

ست پیراهن شلوار مراکشی
مردانه مشکی مدل Pasha

جنس : بیسکوئیتی

فری سایز(مناسب سایزl,xl)

پیراهن یقه دار و آستین کوتاه

شلوار جیب دار

قد شلوار:97سانتی متر

فاق:34 سانتی متر

پشت پیراهن : 79سانتی متر

قد جلو پیراهن : 68سانتی متر

بلندی آستین:22سانتی متر

عرض سینه :52سانتیمتر

عرض شانه : 48 سانتیمتر

دارای کمر کشی

رنگبندی : مشکی

مشخصات پارچه دیور بیسکویتی

پارچه دیور بیسکویتی را می توان در گروه پارچه های کشی قرار داد.این محصول را معمولا با دستگاه های گردباف تولید می کنند. پارچه دیور را با نخ های فلامنت 100، فلامنت 150، لاکرا و… تولید می‌کنند. این محصول معمولات در عرض 150 سانتی متر بافته می شود. این پارچه را معمولا در دو نوع پارچه دیور یکرو و پارچه دیور دورو تولید می‌کنند.

پارچه دیور دارای نمومه هایی مانند دیور بیسکویتی، دیور سیکاس، دیور کریستال و… می‌باشد. یکی از عوامل انتخاب این اسم برای این محصول نوع بافت آن می‌باشد.

به همین دلیل بافت این محصول حالت مربع یا مشبک های منظم داشته و مانند پشت بیسکویت می‌باشد، در نتیجه به آن بیسکویتی می‌گویند.

مقاومت و استحکام زیاد، طول عمر بالا، تنوع ظاهر و رنگ، تنوع طرح و قیمت

یکی از بهترین و مناسب‌ترین پارچه‌ها برای دوخت مانتو و لباس، خرید پارچه بیسکویتی است. جنس این پارچه بسیار محکم است. شرکت تولیدی صنعتی ریحان تکس می‌تواند پارچه بیسکویتی را با جنس عالی و رنگبندی‌های متنوع تولید کرده و در اختیار شما عزیزان قرار دهد. این پارچه به کمک تجهیزات و دستگاه‌های گردبافت تولید می‌شود. می‌توان پارچه بیسکویتی را نوعی پارچه گردبافت به شمار آورد. خرید پارچه بیسکویتی می‌تواند در ضخامت‌های مختلفی مثل یک رو و دو رو تولید شود. به همین دلیل، این نوع پارچه‌ها می‌توانند برای تولید انواع لباس‌های نازک و ضخیم مورد استفاده قرار گیرند. الیاف مصنوعی که برای تولید پارچه بیسکویتی به کار برده می‌شود، شامل فلامنت یا لاکرا هستند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *