خانه » پوشاک » سوییشرت مردانه نارنجی مدل تیرداد

سوییشرت مردانه نارنجی مدل تیرداد

سوییشرت مردانه نارنجی

سوییشرت مردانه نارنجی

سوییشرت مردانه نارنجی مدل Tirdad

قد سوییشرت : 74/72سانتیمتر

بلندی آستین : 62/60سانتیمتر

عرض شانه : 54/52سانتیمتر

عرض سینه : 56/54 سانتیمتر

جنس :دورس تو کرکی

رنگبندی : نارنجی

دارای سایز بندی : XXXL-XXL

روشهای ست کردن سوییشرت مردانه به رنگ نارنجی

ترکیب رنگ نارنجی با آبی

این دو رنگ از آنجا که با هم مکمل‌ هستند، می‌توانند ترکیب‌های زیبایی را ایجاد کنند. هر تنالیته‌ای از این دو رنگ را که با هم ست می‌کنید، می‌تواند یک هیجان تازه را برای شما به ارمغان بیاورد. استفاده از ترکیب رنگ نارنجی با آبی بارِ هر دوی این رنگ‌ها را خثی می‌سازد و به همین دلیل در شما حس آرامش را پدید می‌آورد. پوشیدن سوییشرت مردانه نارنجی به همراه شلوار جین یا اسلش آبی

کلید جذابیت شما باشد.

ترکیب رنگی نارنجی سیر و بژ

استفاده از ترکیب رنگی نارنجی سیر و بژ شما را با فصل پاییز کاملا هماهنگ می‌کند. گرمای آن‌ها شما را به میهمانی رنگ‌ها می‌برد تا حس و حال خود را تازه کنید. یکی ازمزایای این ترکیب رنگی این است که هم خانم‌ها و هم آقایون می‌توانند از آن استفاده کنند و به همین دلیل، می‌توانید آن را به راحتی با همسر یا نامزدتان ست کنید. علاوه بر این، استفاده از ترکیب نارنجی سیر و بژ در کنار رنگ سفید حتی می‌تواند جذابیت بیشتری به ظاهر شما بدهد.

ترکیب رنگ سوییشرت مردانه نارنجی و مشکی

یکی از انواع ترکیب رنگ نارنجی که می‌توانید آن را در مراسم مختلف به تن کنید، ترکیب رنگ نارنجی و سیاه است. این دو رنگ را چه به صورت یک دست و چه با استفاده از آیتم‌های مختلف در استایل خود ایجاد کنید، می‌تواند جذاب و فوق‌العاده باشد. با این حال، از آنجا که این ترکیب، حس و حالی لاکچری دارد، بهتر است همراه آن از اکسسوری‌های لاکچری استفاده نمایید تا استایل خود را کامل کرده باشید. نکتۀ جالب این است که می‌توانید این ترفند را به صورت برعکس به کار بگیرید!

به این معنا که از سوییشرت مردانه با رنگ‌های مکمل نارنجی و اکسسوری‌هایی به همین رنگ استفاده نمایید. اکسسوری‌های نارنجی‌رنگ هم زیبا هستند و هم متنوع که این موضوع خرید آن‌ها را لذت‌بخش و آسان می‌سازد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *