خانه » پوشاک » شلوار اسلش مردانه مدل Mehran

شلوار اسلش مردانه مدل Mehran

شلوار اسلش مردانه مدل Mehran

شلوار اسلش مردانه مدل Mehran

شلوار اسلش مردانه مشکی مدل Mehran

شیک و خاص

با کیفیت عالی

قد شلوار : 102 سانتیمتر

فاق شلوار : 33 سانتیمتر

جنس : بنگال

رنگ بندی :مشکی

دارای جیب

دارای کمر کشی

نحوه ست کردن لباس با شلوار اسلش با لباس

این شلوار حالا به یک لباس راحت و گشادی تبدیل شده که طرفداران آن، در روزمره خود از ست شلوار اسلش مردانه مشکی طرح مهران استفاده می‌کنند. در قسمت ساق پای شلوار، ظاهری تنگ دارد و در بالای ساق، گشاد و راحت است.

یکی از پرطرفدارترین و بهترین رنگ‌های شلواراسلش، رنگ مشکی است که در عین حالی که چشم‌نواز بوده و راحت‌تر می‌توانید آن را با هر چیزی ست کنید.
رنگ‌ خاکستری هم جزو رنگ‌های محبوب است. برای تیپ‌های نیمه مجلسی، رنگ‌های مشکی، خاکستری و سبز ارتشی، رنگ‌های مناسب‌تری هستند.
استایل کژوال، یکی از پرطرفدارترین ست‌هایی است که می‌توانید با شلواراسلش داشته باشید. یک تیشرت یا کت تک، برای هر فصلی، می‌تواند ست مناسب شلوار اسلش باشد.
فقط در این استایل، از شلوار اسلش گشاد استفاده نکنید. شلوارتان هر چه جذب‌تر و به تن‌تان فیت باشد، جذابیت بیشتری دارد.

ست شلوار اسلش مردانه

طراحان لباس، شلوار اسلش را در طرح ها و رنگ های مختلف طراحی می کنند. شما می توانید این شلوار را برای تیپ های ورزشی، اسپرت و یا معمولی استفاده کنید.

شلوار اسلش با تی شرت، هودی، سویشرت و پیراهن به خوبی ست می شود.

چگونگی ست ‌کردن با شلوار اسلش

شلوار اسلش برای ست کردن بسیار مناسب است و علاوه بر راحتی بسیار شیک و جذاب است. پرطرفدارترین رنگ های شلوار اسلش، رنگ های خاکستری، طوسی و مشکی  هستند. رنگ مشکی شلوار اسلش با انواع تی شرت ها، هودی ها و پیراهن ها به خوبی ست می شود. شما از شلوار اسلش و تی شرت می توانید در موقعیت های روزمره خود مانند ورزش و دورهمی ها استفاده کنید.

شما می توانید شلوار را با هودی نیز ست کنید. در فصول سرد سال استفاده از شلوار اسلش پشمی و هودی هم رنگ شلوار می تواند استایل بسیار شیکی به شما بدهد.

با توجه به کاربری شلوار اسلش می‌توان گفت تنها جایی که بهتر است از آن استفاده نکنید، در موقعیت‌های رسمی و مراسم‌های جشن و عزاداری است. ا

اما در صوتی که پاهای چاق یا پایین تنه درشتی دارید، به ما اعتماد کنید، پوشیدن شلوار جذب چندان زیبایی برایتان به دنبال نخواهد داشت و بیشتر چاقی‌تان را به نمایش می‌کشد.

به طور کلی برای متعادل کردن ست خود با شلوار اسلش بهتر است بالاتنه را از تیشرت‌های تیره و شلوار را روشن انتخاب کنید یا بالعکس

کفش مناسب

شلوار اسلش با کفش های بسیار زیادی ست می شود. کفش های کتانی، مناسب ترین کفش برای انواع شلوارهای اسلش است. شما می توانید شلوارهای اسلش را با توجه به رنگ، با کفش های کتانی به خوبی ست کنید.

کتانی های ورزشی با شلوارهای اسلش گشاد به خوبی ست می شوند. این ست علاوه بر زیبایی، بسیار راحت است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *