خانه » پوشاک » شلوار اسلش مردانه ARIF (مشکی)

شلوار اسلش مردانه ARIF (مشکی)

شلوار اسلش مردانه مشکی

شلوار اسلش مردانه مشکی

شلوار اسلش مردانه (مشکی) مدل ARIF

قد شلوار : 100 سانتیمتر

فاق شلوار : 35 سانتیمتر

جنس : بنگال

رنگ بندی : مشکی

دارای کمر کشی

تعداد جیب : 2 عدد

شیک و خاص ، با کیفیت عالی

 

نحوه ست کردن لباس با شلوار اسلش مشکی

شلوار های مشکی یکی از همه کاره های مشهور همه کمد های لباس می باشند که به هزاران نحو مختلف می توان آنها را پوشید.

توجه داشته باشید که رنگ مشکی از انواع رنگ هایی است که به سادگی با سایر رنگ های روشن و تیره ست می شود و شما می توانید در صورت تمایل رنگ همه لباس های خود را مشکی انتخاب کنید همچنین می توانید شلوار مشکی را با پیراهن رنگ روشن یا پیراهن رنگ تیره بپوشید.

سفید نیز از انواع رنگ هایی است که اگر با رنگ مشکی ترکیب شود باعث ایجاد استایلی جذاب می شود

از این رو شما می توانید رنگ پیراهن یا تیشرت مردانه را سفید انتخاب کنید و از شلوار مشکی نیز در پوشش خود استفاده کنید همچنین می توانید رنگ کفش ها و سایر اکسسوری هایتان را هم سفید انتخاب نمایید.

ست لباس مردانه مشکی برای آقایان در رده سنی مختلف انتخابی مناسب و ایده آل می باشد و اگر شما تمایل دارید ظاهری خاص و جذاب داشته باشید بهتر است از این مدل ست لباس در پوشش خود استفاده کنید.

ست کردن شلوار مشکی با یک رنگ خنثی، رنگ خنثی می باشد.

اگر در نظر دارید تا با شلوار مشکی خود یک مانتو یا پالتوی کرم رنگ بپوشید، در نظر داشته باشید که آنها را با یک بوت، کاردیگان و یا شال قهوه ای ست کنید.

برای داشتن یک تیپ خوب با این ترکیب رنگ، می توان یک شلوار یا لگ مشکی را با شومیز و یا مانتوی طوسی قهوه ای و همچنین کفش های چرمی روشن، ست کرد.

سه گانه مشکی – پیراهن، کروات و کت و شلوار- یک انتخاب شیک و بدون نقص برای مهمانی‌های رسمی است. یک جفت کفش مردانه مشکی چرم براق را با کت شلواری با بافت متفاوت انتخاب کنید

برای استفاده روزمره و هوای گرم باید به دنبال انتخاب‌های بیشتر باشیم. یک پیراهن کالباسی مردانه نخی به همراه شلوار اسلش مردانه مشکی انتخاب مناسبی خواهد بود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *