خانه » پوشاک » شلوار مردانه کرمی مدل Aflak

شلوار مردانه کرمی مدل Aflak

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/C/140002061549220937199018_12002.jpg

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/C/140002061549510937199378_12004.jpg

شلوار مردانه کرمی مدل Aflak

قد شلوار : 100 سانتیمتر

فاق شلوار :33 سانتیمتر

جنس : بنگال

رنگ بندی : کرمی

فری سایز مناسب سایزهای لارج و ایکس لارج
دارای جیب

این شلوار رسمی و اسپرت بوده و درمحیط های رسمی و اداری نیز قابل استفاده برای اقایان شیک پوش میباشد

پارچه کتان بنگال
از خصوصیات این نوع پارچه آجدار بودن آن است و در بافت آن از الیاف طبیعی استفاده شده است به توجه تن خوری زیبای پارچه بنگال کش در دوخت مدل های شیک و جدید مانتوهای دخترانه و زنانه استفاده می شود . پارچه بنگال حصیری از نمونه های کتان می باشد دارای تنوع در ارائه هستند و به عواملی مثل جنس , طرح و با نوع بافت پارچه مربوط می شود .

اتوکشی شلوار مردانه کرمی بنگال

  1. حتما از میز اتو استفاده کنید، چون هم ایمن‌تر است و هم کار راحت‌تر می‌شود.
  2. اتو را روشن کرده و پس از انتخاب درجه مناسب منتظر روشن شدن سنسور یا چراغش شوید.
  3. حتما قبل از استفاده، از تمیز بودن سطح آن مطمئن شوید. برای این‌کار کافیست یک پارچه نمدار روی سطح اتو بکشد تا تمیز شود. اگر اتو کثیف باشد ممکن است لباس شما را لک‌دار کند. لکی که به این سادگی‌ها پاک نمی‌شود.
  4. همانطور که تمیز بودن اتو مهم است، تمیز بودن لباس قبل از اتو کردن نیز مهم است و باعث می‌شود از تثبیت کثیفی روی پارچه جلوگیری شود.
  5. اگر می‌خواهید سطح اتو را تمیز کنید می‌توانید مقداری نمک این کار را انجام دهید. مقداری نمک را روی یک پارچه مرطوب بریزید و زمانی که اتو شما کمی گرم شد پارچه را روی اتو بکشید تا سطح اتو شما تمیز شود.
  6. محفظه آب اتو را تا خط نشان پر کنید. استفاده از اتو همراه با بخار کیفیت کار شما را بالا می‌برد.
  7. امروزه تمام اتو‌ها پیشرفته‌تر شده‌اند و روی آن‌ها قسمتی برای تنظیم درجه حرارت وجود دارد. بسته به جنس پارچه، حرارت مناسب را انتخاب کنید. به عنوان مثال برای لباس‌های نخی و کتان بهتر است درجه حرارت را بالا ببریم تا لباس بهتر اتو شود. برای الیاف مصنوعی درجه حرارت کم و لباس‌های پشمی درجه حرارت متوسط تا زیاد بهترین انتخاب است. گاها در برخی لباس‌ها نیز برچسبی وجود دارد که اطلاعاتی مربوط به درجه حرارت و جنس لباس داده است.
  8. اگر روی لباس برچسبی درباره اطلاعات لباس وجود نداشت و شما نیز اطلاعی راجع به جنس پارچه نداشتید، بهتر است برای احتیاط از درجه پایین کار کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *