خانه » پوشاک » شنل لبه خز دار مردانه مدل bavis

شنل لبه خز دار مردانه مدل bavis

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/11531-1-16.jpg

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/11531-1-42.jpg

شنل خز سفید مردانه مدل venit

جنس: دورس تو کرکی

آستین بلند

کلاه دار و جلو باز

رنگ :مشکی

قد : 71 سانتی متر

قد آستین : 68 سانتی متر

عرض شانه:44سانتی متر

عرض سینه : 50 سانتیمتر

فری سایز(مناسب برای لارج و ایکس لارج)

با توجه به نزدیک شدن فصل سرما شدن هوا انتخاب و خرید لباس های زمستانه با توجه به تنوع بسیار بالا کمی سخت است. یکی از لباس های محبوب و دوست داشتی در میان جوانان شیک پوش و علاقه مندان به مد، شنل است.

معرفی شنل لبه خز دار مردانه

از پارچه، دورس گلکسی پنبه پلی استر گالکسی کجراه ۱/۴۰ شلال میکرو فیلامنت است که در ابتدا توسط برندهای معروف ترکیه به بازار پوشاک وارد شد، به دلیل استفاده از نخ میکروفیلامنت در پشت پارچه گلکسی تن خور بسیار لطیفی دارد و به دلیل استفاده از لایکرا ( کش ) که هم به راحتی پوشش بسیار کمک می‌کند و هم در سایزهای مختلف قابل استفاده است.

این نوع پارچه یک پارچه ضخیم می باشد که همین موضوع می تواند برای فصل زمستان بسیار خوب باشد. همچنین نخ ‌هایی که برای بافت این نوع پارچه و نخ هایی که برای پشت پارچه استفاده می‌ شود، از پنبه و نخ های معمولی است. دورس، نوعی پارچه تریکویی می باشد و با الیاف پنبه بافته می‌ شود. می توان گفت این نوع پارچه از پارچه ‌های نخی ضخیم‌ تر و مقاوم ‌تر است.

این نوع پارچه برای زمستان و زمان هایی که هوا مقداری سرد می شود، می تواند بسیار خوب و موثر واقع شود. کلمه ای که در این پارچه به کار رفته است یعنی همان دورس به معنای یک گیاه سمی می باشد.

شنل مردانه دارای کلاه و یقه آن خز دار وآستین های بلند می باشد تا در فصل زمستان شما را گرم نگه دارد.

رنگ مشکی شنل با شلوار جین آبی ست فوق العاده ای میتواند باشد همراه با این ست میتوانید از کفش مشکی مردانه و یا نیم بوت چرم مردانه مشکی استفاده کنید.

به همراه این ست میتوانید از پیراهن کالباسی و یا صورتی مردانه استفاده کنید .

با آکسسواری مشکی که میتوانید از دستبند چرم مشکی استفاده کنید و ست خود را برای شرکت در مجالس رسمی و میهمانی های خود کامل کنید و همچون ستاره ای در هر جمعی بدرخشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *