خانه » پوشاک » صندل زنانه طوسی مدل GHALB

صندل زنانه طوسی مدل GHALB

صندل زنانه طوسی مدل قلب

 

صندل زنانه طوسی مدل قلب

صندل زنانه طوسی مدل قلب

جنس رویه : پارچه ای

جنس زیره : pu

سایز :37 الی 40

رنگبندی : طوسی

کفی پرسی

مناسب استفاده ی روزانه و محیط های غیر رسمی

صندل زنانه طوسی با چه رنگی ست میشه؟

 

ست رنگ طوسی با  قرمز

ترکیب رنگ طوسی و قرمز از ترکیبات معروف پاییزی است. ست رنگ طوسی با قرمز از ترکیبات کلاسیک نیز به حساب می آید. گویی این دو رنگ در کنار یکدیگر بسیار خوب از هم حمایت و تعریف می‌کنند. سهم رنگ قرمز در ترکیب با رنگ طوسی می‌تواند برابر یا کمتر باشد. به عنوان مثال شما می‌توانید لباس قرمز و دامن یا شلوار زنانه طوسی بپوشید. در زمستان، پوشیدن پالتو یا کت زنانه یا مردانه طوسی با بافت قرمز نیز بسیار جذاب است.

پوشیدن تنها یک شال قرمز یا زرشکی با مانتو طوسی، ست بسیار زیبایی می‌سازد و به عبارتی بهترین مکمل رنگ طوسی در مانتو میتواند قرمز باشد. می‌توان گفت ست رنگ طوسی روشن با قرمز ایده‌آل هر خوشتیپی است

رنگ قرمز، رنگ عشق و اشتیاق است. قرمز اگر در کنار رنگ طوسی یا خاکستری بکار رود، اشتیاق بیشتری هم به خود می‌گیرد. این ترکیب برای محافل رسمی نیز بسیار استفاده می‌شود. اگر شما فردی هستید که تمایل دارید تیپ و استایل کلاسیکی داشته باشید پیشنهاد ما به شما ترکیب رنگ طوسی و قرمز است.

ست رنگ طوسی با آبی تیره

ترکیب رنگ طوسی با آبی تیره یا کلاسیک، یکی از پرطرفدارترین ترکیبات رنگی در لباس و دکوراسیون منزل است. چرا که رنگ آبی حس نظافت و پاکیزگی به همراه خود دارد. رنگ آبی اقیانوسی تیره در کنار رنگ طوسی، تجلی گر رویا و حس آرام بخشی در ذهن کسانی است که شما را می‌بینند.

در واقع به جرات می‌توان گفت که رنگ طوسی از رنگ آبی اقیانوسی با کمال میل استقبال می‌کند. در تصویر زیر نمونه ای از ترکیب این دو رنگ را مشاهده می‌کنید. بهتر است بدانید اگر شلوار طوسی پوشیده اید، یکی از رنگ هایی که هماهنگی زیادی در پیراهن مردانه دارد، رنگ آبی روشن است. این ترکیب، ترکیب رنگی روزمره و ساده ای است که علاوه بر برازنده بودن، بسیار رسمی است. در چنین استایلی، استفاده از کفش قهوه ای در ست رنگ طوسی و آبی بسیار توصیه می‌شود.

ست رنگ طوسی و زرد

زرد و طوسی دو رنگی است که در کنار یکدیگر هارمونی زیبایی ایجاد می‌کند. رنگ زرد به معنای ماجراجویی و خلاق بودن است. بکار بردن این رنگ، به عنوان رنگ های مکمل طوسی اطرافیان را سر ذوق و شوق می آورد. رنگ زرد توجه زیادی را به خود جلب می‌کند. برای همین است که در جاده و خیابان بر روی آسفالت خاکستری از رنگ زرد به کرار استفاده می‌شود.

از طرفی اگر رنگ زرد خردلی را همراه با طوسی بپوشید، بسیار مناسب عکاسی در فصل پاییز است. بنابراین می‌توان گفت یکی از بهترین مکمل‌ها برای ست طوسی، رنگ زرد است پس در استایل خود به هیچ عنوان از این ست غافل نشوید.

ترکیب رنگ طوسی و کرم

یکی دیگر از ست‌های چشم نوازی که می‌توانید با طوسی بسازید ترکیب رنگ طوسی و کرم است. رنگ کرم حس و حال گرم یک استایل را فراهم می‌کند و رنگ طوسی، سردی موردنیاز را برای ست شدن رقم می‌زند. استفاده از هر دو رنگ در استایل، باید به همراه اکسسوری‌های رنگی باشد.

درواقع آکسسوری رنگی در این ترکیب می‌تواند معجزه کند. استفاده از زرد، نارنجی، سبز و قرمز روح تازه‌ای به این استایل می‌بخشد. پس اگر چندان جسور نیستید و علاقه‌ای به ریسک ندارید، حتما از ترکیب رنگ کرم و طوسی استفاده کنید و اکسسوری های رنگی را به این ست اضافه کنید.

ست رنگ طوسی و صورتی

رنگ صورتی و خاکستری هر دو رنگ های آرام و بی طرفی هستند. همه ما معتقدیم رنگ صورتی رنگ عشق است. رنگ طوسی یکی از 5 رنگی است که با رنگ صورتی ست می‌شود. بنابراین ترکیب رنگ طوسی و صورتی جزو معروف ترین ترکیبات رنگی در استایل دختران و پسران است. رنگ طوسی و صورتی دو رنگ پاستیلی در کنار یکدیگر به شمار می‌آیند. این دو رنگ در کنار یکدیگر رنگ های لطیف بهاری را تشکیل می‌دهند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *