خانه » پوشاک » صندل زنانه عسلی مدل HELENA

صندل زنانه عسلی مدل HELENA

صندل زنانه عسلی

صندل زنانه عسلی مدل HELENA

جنس رویه : چرم مصنوعی

جنس زیره : pu

سایز :37 الی 40

اندازه پاشنه : 5 سانتیمتر

رنگبندی : عسلی

کفی پرسی

کیف و صندل زنانه عسلی با چه مانتویی ست میشه؟

اگر می خواهید پرستیژ و جذابیت رنگ عسلی را از دست ندهید، بهتر است در کنار آن سراغ رنگ های خنثی بروید. در این بین رنگ های سفید، مشکی، خاکستری و طوسی در اولیت قرار دارند. مخصوصا برای محیط های رسمی یا کاری تقریبا انتخاب دیگه ای جز رنگ های گفته شده ندارید. در حقیقت رنگ های با طیف بسیار گرم یا جیغ اصلا نمی توانند مکمل مناسبی برای رنگ عسلی باشند.

در صورتی که به مهمانی یا دورهمی دوستانه دعوت شده اید و نمی خواهید از رنگ های خنثی مثل مشکی و … استفاده کنید، یک راه حل جذاب پیش روی شماست.

می توانید از طیف رنگ های کمرنگ مثل صورتی یا نارنجی کمرنگ استفاده کنید. ترکیب این رنگ ها در کنار عسلی، تنالیته و هارمونی فوق العاده جذابی را تشکیل می دهند.

یکی دیگر از روش های ست کردن کیف و کفش عسلی شما، ترکیب آن با رنگ های هم خانواده عسلی است. رنگ های مثل قهوه ای، کرم و شکلاتی. این رنگ ها باعث می شوند تا تعادل رنگ عسلی از بین نرود و همچنین به خاطر نزدیکی به رنگ پوست معمولا برای همه افراد قابل استفاده است.

شلوار های جین، مخصوصا آن هایی که ایست بهتری دارند و رسمی هستند، تمام چیزی است که شما لازم دارید. در این بین اگر از طرفداران جین نیستید، شلوارهای پارچه ای را نیز می توانید امتحان کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *