خانه » پوشاک » صندل زنانه مشکی مدل Hilma

صندل زنانه مشکی مدل Hilma

صندل زنانه مشکی

صندل زنانه مشکی

صندل زنانه مشکی مدل Hilma

جنس رویه : چرم مصنوعی

جنس زیره : pvc

رنگبندی : مشکی

سایز بندی : 37 الی 40

با صندل زنانه مشکی چه بپوشیم

صندل تخت

یکی از راحت‌ترین صندل‌ها برای استفاده روزمره و مهمانی‌های دوستانه صندل تخت است. صندل‌های تخت حالت کژوال دارند و با جین مام استایل و زاپ دار یا شلوارهای کوتاه و دم پا کش مناسب هستند.

شومیز طرح دار

شومیز طرح دار در فصل گرم و با ژاکت در فصل سرد و فصل بهار استایل بی‌نظیری ترتیب می‌دهد. بهتر است رنگ این نوع صندل‌، رنگ خنثی مانند مشکی یا خرمایی باشد. البته اگر می‌خواهید استایلی سرزنده و شاد داشته باشید، می‌‌توانید از رنگ‌های متالیک هم برای صندل تخت خود استفاده کنید. انواع مختلف صندل‌های تخت از جمله صندل‌های لا انگشتی، گلادیاتور، بند‌دار و… هرکدام زیبایی خاص خود را دارد.

جین‌های مام‌فیت و یا مام‌استایل

بهترین لباس برای این نوع صندل، جین‌های مام‌فیت و یا مام‌استایل است. اگر هیچ‌کدام از این جین‌ها را ندارید، می‌توانید پایین شلوار جین ساده‌ خود را تا بزنید تا صندل بیشتر به چشم بیاید.

پوشیدن صندل‌های گلادیاتور با جین‌های زاپ‌دار، ظاهری جذاب به شما می‌دهد.

شلوارهای پارچه‌ای

استفاده از شلوارهای پارچه‌ای کمی کوتاه یا شلوارهای دمپا‌کش هم ایده‌ خوبی برای این صندل است. شومیزهای طرح‌دار خنک برای تابستان یا ژاکتی ساده برای پاییز و بهار، انتخاب‌های جذابی برای ست کردن با صندل تخت است.

صندل با شلوار لی

صندل‌های تخت، برای شلوار لی گزینه‌ی بسیار مناسبی محسوب می‌شوند. چرا که انتخاب شلوار لی قطعا برای راحتی آن بوده است، و صندل تخت این راحتی را بیشتر از قبل به پاهای ما هدیه می‌کند. شلوار لی از آن دست، شلوارها محسوب می‌شود که مشکل ” با صندل چه شلواری بپوشیم ” را به راحتی حل می‌کند، زیرا به راحتی با تمامی مدل‌های صندل ست می‌شود. ولی برای ست کردن آن برای کفش‌های پاشنه‌دار کمی دقت کنید.

مانتو و پیراهن‌های رنگی

صندل چرم در کمد یه خانم، آیتمی فرا زمان به شمار می‌رود. شلوار دم پا گشاد، مانتو و پیراهن‌های رنگی، شلوار جین و کتان لباس‌هایی که به آسانی قابل ست کردن با صندل چرم هستند. جین قد 90، پیراهن‌ سفید، کیف چرم و عینک آفتابی استایلی چشم نواز ایجاد می‌کند.

مناسب محل کار

اگر مایل هستید برای محل کار از صندل استفاده کنید، ترجیحا به دنبال صندل‌های پشت بسته و لژدار باشید زیرا در ساعات طولانی نه تنها باعث ازار پا نشود بلکه فرم نیمه رسمی را هم حفظ کند. حتما در پوشیدن صندل در ادارات نکات استایل انواع صندل را به خاطر داشته باشید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *