خانه » پوشاک » صندل زنانه مشکی مدل romana

صندل زنانه مشکی مدل romana

صندل زنانه چرمی مشکی

صندل زنانه چرمی مشکی

صندل زنانه چرمی مشکی مدل رومانا

جنس رویه : چرم مصنوعی

جنس زیره : pu

سایز :37 الی 40

اندازه پاشنه : 5 سانتیمتر

رنگبندی : مشکی

کفی پرسی

مناسب استفاده ی روزانه و محیط های غیر رسمی

ست کردن صندل صندل زنانه چرمی مشکی پاشنه دار

صندل چرم زنانه جزو مواردی است که در کمد هر خانم شیک­پوش و استالیست یافت می­شود. چراکه این صندل ها میتوانند با بسیاری از لباس­ها به راحتی ست شوند و استایل زیبا و جدیدی را ایجاد کنند.درحالی که بسیاری ازما بر این باور هستیم که صندل را برای دورهمی و داخل منزل استفاده کنیم ترند های جهانی به سمت مد کردن استفاده از صندل در تمامی مکان ها و عدم محدود کردن این مدل است.دراین بین صندل چرم زنانه انتخاب مناسبی است تا بهتر با این مد کنار بیایید و شیک بودن استایل خود را افزایش دهید

صندل چرم زنانه کاربردی ترین انتخاب است

این نوع صندل ها از دوام بالاتری برخوردارند. معمولاً صندل­های چرمی سبک و انعطاف پذیر هستند. شما می توانید در ماه­های گرم سال بدون از دست دادن راحتی، سبکی و زیبایی ظاهری، استایل روزمره خود را به رخ بکشید.

انواع صندل چرم زنانه

زمانی که به مرکز خرید مراجعه می­کنید، مدل های مختلفی از صندل ها را مشاهده میکنید که گاهی اوقات باعث سردرگمی شما در خرید میشود. با خود می گویید کدام صندل مناسب استایل شما است؟

صندل چرم پاشنه بلوکی

این صندل ها دارای پاشنه پهن هستند که می­توانند به راحتی نقش یک کفش مجلسی راحت را برای شما ایفا کنند.پس اگر میخواهید یک صندل راحت،شیک و کلاسیک انتخاب کنید به راحتی به سراغ صندل پاشنه بلوکی بروید.

انتخاب یک دامن بلند ترجیها تا زیر زانو میتواند طیف کلاسیک بیشتری را ایجاد کند .همچنین شلوار های نسبتا آزاد  با یک بولیز زنانه مکمل خوبی برای این صندل چرم زنانه است. دنیای این صندل­ها به مهمانی خلاصه نمی­شود. اگر دوست دارید در یک عصر دل انگیز یک استایل زیبای زنانه داشته باشید، این صندل ها به کمک شما خواهد آمد. تا باخیال راحت در طبیعت قدم بزنید. و مطمئن شوید گل به آن ها نمی­چسبد و در چمن فرو­ نمیروند.

ست کردن صندل پاشنه دار

صندل پاشنه دار برای مراسم و موقعیت‌های نیمه رسمی با کت دامن و پیراهن شب مناسب است. این صندل‌ها با شلوار جین جذب و پیراهن‌های رنگی نیز استایلی راحت محسوب می‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *