خانه » پوشاک » صندل مردانه سفید مشکی مدل هاوین

صندل مردانه سفید مشکی مدل هاوین

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/25705-1-8.jpg

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/25705-1-44.jpg

صندل مردانه سفید مشکی مدل Havin

اسپرت و شیک

جنس رویه : ترکیبی

جنس زیره : pu

کفی پرسی و فاقد دور دوزی

رنگبندی : سفید مشکی

سایز :41 الی 44

ویزگی صندل مردانه

زیره‌ی PU یا پلی‌اورتان (Poly Urethane)

در ساخت زیره‌های PU یا پلی‌اورتان، اول ماده­‌ی پلی‌اورتان به‌ وسیله­‌ی دستگاه تزریق، به ‌صورت جزئی و از ترکیب دو مایع در فشار بالا به وجود می‌آید و پس از آن به داخل قالبی تزریق می‌شود. ماده­‌ی حاصل شده به این روش، یک فوم سلول باز است که به اندازه زیره‌­های EVA سبک وزن و ارزان قیمت نیست.

نظر‌ به اینکه زیره­‌ی پلی‌اورتان دارای سلول باز است، اما به اندازه زیره­‌ی EVA از خاصیت ضربه‌‌گیری برخوردار نیست و ماندگاری فشار این کفی نسبت به EVA پایین‌تر نیز است، با این حال می‌توان گفت زیره‌­ی پلی‌اورتان دارای عمر طولانی‌تر، استحکام و دوام بالایی است و در برابر بسیاری از مواد شیمیایی مقاومت بیشتری دارد، به همین علت در اکثر کفش‌های ایمنی، از این ماده به عنوان زیره استفاده می‌شود.

به دلیل داشتن چگالی پایین دارای وزن سبکی است؛ در واقع یعنی وزن یک جفت صندل با زیره‌ی پلی‌اورتان معادل با یک لنگه صندل یا کفش با زیره‌ی دیگر است. از لحاظ عایق حرارتی، زیره­­‌ی پلی‌اورتان حرارت و گرمای زمین را به پا منتقل نمی‌کند. سایش زیره­‌ی پی‌یو، بسیار کم و اغلب در وزن‌های بالای ۱۰۰ کیلوگرم این زیره دچار سایش می‌شود. احتمال شکستن و ترک‌ خوردن این جنس بسیار کم است؛ زیرا نرم و انعطاف‌پذیر هستند. قدرت اصطکاک زیره­‌های پلی‌اورتان در سطح متوسط است.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *