خانه » پوشاک » صندل مردانه قهوه ای مدل مهرام

صندل مردانه قهوه ای مدل مهرام

صندل مردانه قهوه ای

صندل مردانه قهوه ای

صندل مردانه قهوه ای مدل Mahram

جنس رویه : چرم مصنوعی

جنس زیره : PU

کفی پرسی و دوردوزی شده

رنگبندی : قهوه ای

سایز :41 الی 44

به پا کردن صندل به‌جای کفش‌های عادی و تمام‌پوشیده در فصل گرم تابستان یک انتخاب منطقی است.استفاده از صندل مردانه در تابستان و حتی در روزهای گرم بهاری، یک انتخاب کاملاً هوشمندانه است. گردش هوا در این نوع کفش‌ها به شدت بالاتر از کفش‌های معمولی است و به‌ندرت پای شما در یک صندل بو می‌گیرد.

چطور عمر کفش و صندل خودتان را افزایش می دهید؟

 

مانع تغییر شکل کفش تان بشوید.

می توانید برای جلوگیری از تغییر شکل کفش هایتان آن ها را با روزنامه پر کنید. این کار مانع شل شدن و چین افتادن در مچ پاهاست.

و همچنین هنگامی که کفش تان خیس می شود برای جلوگیری از دفرمه شدن کفش تان، می توانید داخل آن را با روزنامه پر کنید.این باعث می شود کفش های شما شکل خود را حفط کند.

 

دمای مناسب

اگر کفش هایتان را در دمای گرم نگه داری کنید باعث می شود آنها جمع شوند؛

پس بهتر است کفش هایتان را در دمای عادی اتاق نگه داری کنید

مراقب باشید که صندل و کفش را وقتی مرطوب است در جعبه قرار ندهید چرا که این کار باعث رشد کپک و بویی نامطبوع در صندل و کفش شما می شود.

قرار ندادن صندل و کفش ها در جای تنگ

برای اینکه از صندل و کفش هایتان به خوبی مراقبت کنید می توانید یک جا کفشی جادار و سازماندهی شده با طبقات تعبیه کنید و صندل  و کفش های خود را بدون اینکه کنار یکدیگر فشار دهید و با در نظر گرفتن یک فاصله ی مناسب بچینید.

توجه کنید که این احتمال وجود دارد صندل و کفش ورنی و چرم به یکدیگر رنگ بدهند ؛ پس پیشنهاد می شود آنها را کنار هم قرار ندهید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *