خانه » پوشاک » صندل چرم زنانه مشکی مدل mona

صندل چرم زنانه مشکی مدل mona

صندل زنانه مشکی مدل مونا

صندل زنانه مشکی مدل مونا

صندل چرم زنانه مشکی مدل مونا

جنس رویه : چرم مصنوعی

جنس زیره : pu

سایز :37 الی 40

اندازه پاشنه : 5 سانتیمتر

رنگبندی : مشکی

کفی پرسی

مناسب استفاده ی روزانه و محیط های غیر رسمی

 صندل چرم زنانه مشکی را چگونه ست کنیم ؟

شلوار لی

فرقی نمی‌کند شلوار لی شما آبی باشد یا مشکی و مام استایل باشد یا اسکینی. اگر آن ‌را با یک پیراهن یا تی‌شرت دکمه‌دار سفید و یک جفت صندل زیبا ست کنید، چشم‌ها از روی شما برداشته نخواهند شد.

فصلی به فصل دیگر را با ست کردن صندل‌های پاشنه بلند زنانه پورتر با جین تغییر دهید و خود را برای هر کاری که روز به شما سر می‌زند، آماده کنید.

شلوار 90

شاید تاکنون فکر می‌کردید با شلوارهای 90 سانتی‌متری، فقط می‌توانید کتانی بپوشید. خب، البته که همین است و کتانی و شلوار 90 ست اصلی یکدیگر هستند. اما همین حالا شما را دعوت می‌کنیم که ست شلوار 90 و صندل را امتحان کنید. این احتمال وجود دارد که هیچ‌گاه نتوانید از این ست جدید دل بکنید!!

لباس رسمی!!

تعجب نکنید اما می‌توانید با پوشیدن صندل حتی به سمینار یا جلسات کاری بروید. البته فراموش نکنید که ست لباس رسمی و صندل، مخصوص بانوان است که باید از صندل پاشنه‌دار استفاده کنند.

برای استایل‌های رسمی، باید از صندل چرم زنانه مشکی استفاده کنید که پیچیدگی خاصی نداشته باشند. اما هنگامی که این‌کار را به خوبی انجام دهید، موجب تحسین دیگران خواهید شد که چگونه توانسته‌اید استایل شیک و راحتی را همزمان داشته باشید.

  صندل پاشنه‌دار برای خانم‌ها

یکی از انواع صندل، مدل پاشنه‌دار است که قطعا در گروه صندل زنانه قرار می‌گیرد. صندل پاشنه‌دار از مدل‌های مجلسی دانسته می‌شود. با این حال بر اساس نوع و اندازه پاشنه می‌توانید تصمیم بگیرید که آن را در کجا بپوشید.

اگر پاشنه صندل خیلی بلند و نسبتا باریک باشد، نمی‌توانید ساعات طولانی با آن راه بروید. بنابراین برای یک میهمانی نسبتا رسمی و غیرخودمانی مناسب‌تر است. بر این اساس صندل پاشنه بلند را می‌توان صندل مناسب لباس مجلسی محسوب کرد.

در نحوه ست کردن صندل با لباس این توضیح را می‌دهیم که این مدل با انواع دامن‌ها و پیراهن‌های مجلسی ماکسی یا مینی پوشید. همچنین می‌توانید آن را با کت و دامن یا کت و شلوار زنانه کلاسیک ست کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *