خانه » آکسسواری » عینک آفتابی مردانه مشکی نقره ای مدل Glasse

عینک آفتابی مردانه مشکی نقره ای مدل Glasse

عینک آفتابی مردانه مشکی نقره ای

با عینک آفتابی مردانه مشکی نقره ای مدل Glasse

استایلت رو کامل کن

عینک آفتابی مردانه مشکی نقره ای

عینک آفتابی مردانه مشکی نقره ای مدل Glasse

جنس دسته : پلاستیک مرغوب

رنگ دسته : مشکی

رنگ شیشه : مشکی

جنس فریم : پلاستیکی

رنگ فریم : مشکی

دارای UV 400

روزمره/مجلسی/فشن

عینک آفتابی مردانه مشکی نقره ای

 

 

برای مراقبت از عینک از این موارد دوری کنید

گفتیم که برخی مواد به لنز عینک شما آسیب می‌رسانند. بنابراین پیش از هر چیز عینک آفتابی خود را در معرض این مواد قرار ندهید.

 الکل

بسیاری از تمیزکننده‌ها حاوی مقداری الکل هستند که به منظور پاک کردن لک‌ها و آلودگی‌های مقاوم است. اما باید بدانید الکل می‌تواند به برخی لنزها آسیب برساند. بنابراین از پاک‌کننده‌هایی استفاده کنید که در مواد تشکیل‌دهنده خود الکل نداشته باشند.

همچنین برخی افراد به محض مشاهده لکه بر لنز عینک خود، به الکل روی می‌آورند و این کار می‌تواند به شدت به لنز عینک آفتابی شما آسیب برساند.

نگهداری از عینک آفتابی در مقابل مواد اسیدی

مواد شوینده حاوی مقادیر بالایی مواد شیمیایی ساینده همچون آمونیاک و سفیدکننده هستند. همیشه از مصرف این مواد بپرهیزید. همچنین از استفاده از مواد طبیعی با PH اسیدی همچون سرکه و آب لیمو برای پاک کردن لنز عینک اجتناب کنید.

خمیر دندان

برخی بر این باورند که خمیر دندان باعث از بین رفتن خط و خش ایجاد شده بر لنز عینک می‌شود. اما این موضوع کاملا اشتباه است. مواد موجود در خمیر دندان از یک سو باعث کدر شدن لنز و از سوی دیگر باعث آسیب به لایه‌های مختلف لنز عینک می‌شوند.

دستمال کاغذی

عنصر سازنده دستمال‌های کاغذی عموما خمیر چوب است. این ماده اندکی زبر بوده و می‌تواند لنز عینک شما را بخراشد.

لباس

در بافت لباس‌ها و به خصوص تیشرت‌ها، فیبرهای ریزی به کار رفته، که این فیبرها می‌توانند خطوط‌ بسیار ریزی بر لنز عینک آفتابی ایجاد کنند.

آب سخت

آب تسویه نشده، آب چاه و این قبیل آب‌ها دارای مقادیر زیادی املاح هستند. این آب‌ها پس از خشک شدن لکه‌های سفید رنگ بر لنز عینک باقی می‌گذارند. به همین جهت حتما از آب‌های تسویه شده و سبک برای تمیز کردن عینک آفتابی خود استفاده کنید. آب نمکی دریا نیز خاصیتی مشابه بر عینک دارید. پس از پوشیدن عینک آفتابی در دریا پرهیز کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *