خانه » پوشاک » كفش ورزشی نایک Nike مردانه مدل B709

كفش ورزشی نایک Nike مردانه مدل B709

كفش ورزشی نایک مردانه مدل B709

كفش ورزشی نایک مردانه مدل B709

كفش ورزشی نایک مردانه مدل B709

نرم و راحت

جنس رویه: ترکیبی

جنس زیره : pu

سایز :41 الی 44

رنگبندی : چند رنگ

کفی پرسی و فاقد دور دوزی

خصوصیات كفش ورزشی نایک حرفه ای

وزن مناسب و ایده آل

یکی از خصوصیات بسیار مهم در این محصولات ،برخورداری از وزن سبک و منحصر بفرد خواهد بود. این برند با در نظر گرفتن معایب دیگر کتونی ها ، اقدام به تولید کتونی های بسیار سبک و خوش پا نموده است. این کتونی ها بسیار مناسب برای انواع ورزشها خواهند بود. به کارگیری الیاف سبک در تولید کتونی نایک حرفه ای نقش چشمگیر و موثری داشته است.

بادوام و ماندگار

متریال تولیدی این محصولات به نحوی می باشد که افراد به راحتی می توانند برای مدت زمان قابل توجهی از آنها استفاده نموده و از کیفیت آنها لذت ببرند. این محصولات از مقاومت بسیار بالایی در برابر فرسایش برخوردار خواهند بود. از این رو شما با خرید این محصولات می توانید تا مدت زمان طولانی ، از خرید کتونی ایمن بمانید.

قیمت مناسب

یکی دیگر از عوامل قابل توجه و موثر در این کفش ها توجه به قیمت مناسب و ایده آل آنها خواهد بود. این کفش ها با توجه به سلیقه های مختلف تولید و با قیمت های گوناگونی به بازار عرضه شده اند. علاقمندان می توانند با توجه به نیاز خود اقدام به خرید این محصولات نمایند.

طراحی های شیک و منحصر بفرد

از خصوصیات بارز دیگر در کتونی نایک حرفه ای ، می توان به طراحی های خلاقانه و منحصر بفرد این محصولات اشاره نمود. طراحان خلاق و هدفمند در واحد تولیدی برند نایک، با ارائه ی طرح های خیره کننده و جذاب ، همواره برای جلب نظر افراد در تلاش خواهند بود. طرح های جذاب و به روز برند نایک ، توجه اغلب افراد با سلایق مختلف را به سمت خود جلب نموده است.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *