خانه » لوازم خودرو » مینی کولر رومیزی دو دریچه مدل mini fan

مینی کولر رومیزی دو دریچه مدل mini fan

https://khalaghshop.com/wp-content/uploads/2022/05/%D9%85%DB%8C%D9%86%DB%8C-%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1-%D8%B1%D9%88%D9%85%DB%8C%D8%B2%DB%8C-%D8%A2%D8%A8%DB%8C-USB-%D8%AF%D9%88-%D8%B3%D8%B1%D8%B9%D8%AA%D9%87-1.jpg

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/23095-1-32.jpg

مینی کولر رومیزی دو دریچه Mini Fan

نوع : آبی رومیزی و قابل حمل

جنس: پلاستیک ABS درجه یک

ابعاد : 10*12*13.5 سانتی متر

منبع تغذیه : 3 عدد باطری قلمی | کابل USB

تعداد موتور : یک موتور قوی

نوع موتور : براشلس اصل Brushless 4.5W

تعداد دریچه : دو دریچه

قابلیت تنظیم باد : بین 80 تا 120 درجه

دکمه روشن/خاموش : دارد

ولتاژ ورودی : 5 ولت 500mA DC

توان مصرفی : 2.5W

محفظه آب : 50 میلی لیتر آب

رنگبندی : سبز ، آبی ، صورتی ( ارسال به صورت رندوم)

متعلقات:
کابل USB جهت روشن نمودن مینی کولر بدون باطری، یک بسته دانه های نگهدارنده آب برای مخزن

معرفی مینی کولر رومیزی دو دریچه

مینی کولر رومیزی دو دریچه نوعی از کولرهای آبی قابل حمل به شمار می‌آید. کولر آبی رومیزی نیز مانند دیگر کولرهای آبی از روش تبخیر آب برای خنک کردن هوای اطراف خود استفاده می‌کند. این کولر از 2 عامل طبیعی، یعنی هوا و آب برای کاهش دمای محیط مورد نظر بهره می‌برد.

یکی از مزیت‌های مینی کولر رومیزی دو دریچه این است که شیوه‌ی به کارگیری آن بسیار آسان است. این کولرها دارای محفظه‌ی آب هستند. بنابراین ابتدا باید محفظه‌ی آب کولر را به اندازه‌ی کافی با آب خنک پر کنید. سپس باید کولر را به منبع انرژی برق متصل کرده و دکمه‌ی روشن آن را بزنید. پس از اینکه آب جذب فیلترها و پدهای سرمایشی کولر آبی شود، فرآیند تبخیر آب شروع شده و کولر خنک کردن هوای محیط اطراف خود را آغاز می‌کند.

در این مرحله آب از پدهای سرمایشی عبور کرده و گرمای هوا موجب تبخیر آب می‌شود. طی این فرایند هوا گرمای خود را از دست داده و خنک می‌شود. کولر آبی رومیزی علاوه بر خنک کردن هوا باعث افزایش رطوبت محیط اطراف خود می‌شود.

بنابراین کولر آبی هوای خنک و مطبوعی را تولید می‌کند و باعث تامین رفاه و آسایش کاربران می‌گردد. کولر آبی رومیزی را می‌توان به عنوان یک کولر شخصی در محل کار ، آشپزخانه یا اتاق شخصی استفاده کرد.

اگر قصد دارید که تنها محیط اطراف خود را خیلی ساده و بدون دردسر خنک کنید، می‌توانید از عملکرد سرمایشی عالی و سریع کولر آبی رومیزی بهره ببرید.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *