خانه » بوت و نیم بوت » نیم بوت مشکی مردانه مدل Zanco

نیم بوت مشکی مردانه مدل Zanco

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/27344-1-44.jpg

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/27344-1-36.jpg

نیم بوت مشکی مردانه مدل Zanco

جنس رویه : چرم مصنوعی

جنس زیره : pu

کفی پرسی

رنگبندی : مشکی

سایز : 40 الی 44

با ظاهري ساده و كيفيتي بي نظير

با کفش نیم بوت مردانه چه شلواری بپوشیم؟

نیم بوت با شلوار جین مردانه

بین انواع کفش مردانه، نیم بوت ها در رنگ های متعددی تولید می شوند که محبوب ترین آن ها رنگ قهوه ای و مشکی است. اگر هر کدام از این رنگ ها را برای نیم بوت خود انتخاب کرده اید، باید بدانید که بهترین ست شلوار با نیم بوت مردانه قهوه ای یا مشکی شلوار جین آبی است. نیم بوت با شلوار جین مردانه ترکیب بسیار شیکی ایجاد می کند. اگر قد متوسطی دارید، توصیه می کنیم از شلوار جین راسته استفاده کنید تا هم نیم بوت به خوبی نمایان شود و هم قدتان بلندتر به نظر برسد.

بهترین رنگ برای شلوار لی با نیم بوت مردانه، رنگ های آبی تیره، سورمه ای، خاکستری و مشکی است. برای موقعیت های رسمی می توانید از نیم بوت چوکای قهوه ای رنگ به همراه شلوار جین مشکی یا آبی تیره استفاده کنید. انتخاب نیم بوت با شلوار جین مردانه مزیت ویژه ای محسوب می شود. زیرا شلوار جین جزء پوشیدنی هایی است که می توان آن را هم در دورهمی های دوستانه و موقعیت های کژوال و هم در موقعیت های رسمی استفاده کرد. در بیکو پلاس به صورت آنلاین انواع شلوارهای لی با رنگ های مختلف را مشاهده و بهترین آن ها را با نیم مردانه خود ست کنید.

نیم بوت مردانه با شلوار پارچه ای

«نیم بوت با شلوار پارچه ای» از دیگر ست هایی است که در بین آقایان طرفداران زیادی دارد. این ترکیب شما را برای یک قرار ملاقات رسمی و یا یک مهمانی خاص آماده می کند. حواستان باشد که شلوار پارچه ای نباید پاچه های آزاد داشته باشد؛ زیرا این نوع شلوار برای نیم بوت مناسب نیست و بهتر است با کفش های مجلسی پوشیده شود. بهتر است از شلوارهایی با دمپای راسته استفاده کنید. بهترین رنگ برای شلوار پارچه ای با نیم بوت، رنگ خاکستری، طوسی و نسکافه ای است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *