خانه » پوشاک » هودی مردانه ناسا مدل آرونا

هودی مردانه ناسا مدل آرونا

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/19622-1-39.jpg

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/19622-1-20.jpg

هودی مردانه Nasa مدل Arona

قد هودی: 70 سانتیمتر

قد آستین : 61سانتیمتر

عرض شانه : 46 سانتیمتر

عرض سینه : 51 سانتیمتر

جنس:فلامنت

فری سایز (مناسب سایز های L ,XL )

رنگبندی : سفید

نکاتی برای انتخاب هودی مردانه

هودی مناسب اندام شما کدام است؟

اگر اندامتان متناسب یا کوچک است باید به دنبال خرید هودی‌هایی باشید که نه تنگ هستند و نه گشاد. یعنی به دنبال مدلی از هودی باشید که متناسب با اندامتان است و نه شما را بیهوده کوچک و ریزنقش نشان می‌دهد و نه با گشادی بیش از حد، درشت و چاق‌تر از چیزی که هستید. برای آقایانی که عضلانی هستند، توصیه دیگری هم داریم؛ پوشیدن هودی اسلیم‌فیت یا همان هودی‌هایی که عضلات اندام را به خوبی نشان می‌دهند هم ایده خوبی است.

اگر چاق هستید نباید هودی‌هایی بخرید که تنگ و اسلیم‌فیت هستند و روی شکمتان گیر می‌کنند. در این صورت، خرید هودی کمی گشاد که روی بدنتان گیر نمی‌کند، مناسب‌تر خواهد بود. البته افرادی که هم چاقند و هم قدکوتاه نباید به فکر پوشیدن هودی‌های گشاد باشند. چون در صورت پوشیدن هودی گشاد، هم چاقی هم کوتاهی‌شان نمود بیشتری خواهد داشت و شاید بهتر است که آنها هم به دنبال پوشیدن هودی معمولی (نه گشاد و نه تنگ)‌ باشند.

البته که نظر، نظر شماست و می‌شود در هر اندامی و با هر لباسی حس زیبایی و عزت نفس داشت.

رنگ مناسب هودی چیست؟

توصیه‌هایی برای انتخاب رنگ هودی داریم تا به شما کمک کنیم از این لباس در کنار رنگ‌ها و طرح‌های مختلف لباس استفاده کنید:

  • مشکی: هودی مشکی تقریبا با هر لباسی هماهنگ است. ضمن اینکه اگر سِت مونوکروم یا همان سرتاپا یک‌رنگِ مشکی بزنید هم تیپ‌تان عالی می‌شود و لاغرتر و روی فُرم‌تر هم به نظر می‌آیید.
  • آبی‌ نفتی: هودی را می‌توان همراه با کُتی جین یا اسپورت هم پوشید. به طور کلی ترکیب جین (به طور تخصصی‌تر باید به جین، دِنیم (denim) بگوییم) و هودی بسیار جذاب و شیک می‌شود.
  • خاکستری: خاکستری از آن رنگ‌های نابی است که تقریبا با هر رنگ دیگری هماهنگ می‌شوند. ترکیب رنگی هودی خاکستری با شلوار یا کُتی جین و یک جفت کفش کانوِرس عالی است.

دیگر انتخاب رنگ با شماست. باید ببینید که چه چیزی را بیشتر دوست دارید، با رنگ پوست‌تان هماهنگ است و با لباس‌های دیگرتان به خوبی سِت می‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *