خانه » پوشاک » هودی Adidas مردانه زرد مدل ایلمان

هودی Adidas مردانه زرد مدل ایلمان

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/19623-1-52.jpg

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/19623-1-56.jpg

هودی Adidas مردانه زرد مدل ILMAN

قد هودی: 70 سانتیمتر

قد آستین : 61سانتیمتر

عرض شانه : 46 سانتیمتر

عرض سینه : 51 سانتیمتر

جنس:فلامنت

فری سایز (مناسب سایز های L ,XL )

رنگبندی : زرد

نحوه ست کردن هودی Adidas مردانه و زنانه با استایل های مختلف

اگر تصمیم دارید یک هودی زیبا و جذاب خریداری کنید از همان مدل‌هایی که همیشه در تن بقیه افراد به شکل جذاب‌ترین هودی سال به نظر می‌رسد، در نظر داشته باشید که مهم‌تر از هر چیز ست کردن هودی است.

هودی با کت چرم

یک استایل جذاب و خاص، می‌تواند در ترکیب هودی با کت چرم رقم بخورد. هودی‌تان را به تن کرده و حالا کت چرم جذاب‌تان را از داخل کمد بیرون آورده و بپوشید. این تیپ جذاب را برای قرارهای کاری و مهم و ملاقات‌های دوستانه به عنوان استایل رسمی یا نیمه‌رسمی می‌توانید داشته باشید. شبیه ستاره‌های موسیقی راک شدید! کافیست یک شلوار راسته هم بپوشید تا این استایل تکمیل شود.

هودی با پافر

پافرها یکی دیگر از پرطرفدارترین لباس‌های زمستانی است که همین چند سال اخیر خیلی مورد استقبال قرار گرفته است.  اگر هودی روشنی به تن کردید، با یک پافر به رنگ تیره می‌توانید تضاد زیبایی ایجاد کنید.

ست کردن هودی با کت جین

کت های جین یکی از مناسب ترین گزینه های استایل پاییزی هستند. پوشیدن این کت ها از روی هودی جلوه ای بسیار زیبا به استایلتان می بخشد و بسیار راحت می باشد. به طور معمول کت های جین آبی رنگ گزینه مناسب تری هستند زیرا این رنگ را می توان به راحتی با سایر رنگ های دیگر ست نمود. لگ های مشکی یا جین و یا شلوارهای اسلیم که گزینه های بسیار مناسبی برای این استایل هستند، البته می توانید در این استایل از شلوارهای جین آزاد نیز استفاده کنید. البته برای کفش نیز می توانید از اسنیکرز های سفید یا نیم بوت های ساده استفاده نمایید.

هودی با کاپشن

اگر هوا به قدری سرد است که پوشیدن هودی تنها دیگر جواب نمی‌دهد، می‌توانید هودی را زیر کاپشن بپوشید و بدن‌تان را گرم نگه دارید. این استایل با یک شلوار مام استایل یا راسته و حتی جین می‌تواند جذابیت خاصی به تیپ‌تان ببخشد.
یک کفش اسپرت همچون کفش‌های آل استار نیز در تکمیل این استایل به شما کمک می‌کند.
البته در نظر داشته باشید چون هودی خودش کلاه دارد، از پوشیدن هودی با کاپشن کلاه‌دار صرف نظر کنید.

ست هودی با پالتو

برای این استایل می توانید هودی آدیداس را زیر پالتو بپوشید و یک استایل کژوال برای خود ایجاد کنید. ترکیب هودی و پالتو یکی از بهترین استایل های زمستانی است که بسیاری از علاقه مندان به مد از این استایل به خوبی استقبال می کنند. ترکیب لباس کژوال مثل هودی و لباس رسمی مثل پالتو با شلوارهای آزاد هماهنگی جالبی به استایل شما می دهند که باید توجه داشته باشید بین رنگ های قسمت های مختلف استایلتان هماهنگی ایجاد کنید. موقع ست کردن هودی با لباس های مختلف باید جسارت داشته باشید و از ترکیب لباس های رسمی و کژوال هراس نداشته باشید. برای کفش هم می توانید از نیم بوت بند دار یا بوت بلند استفاده کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *