خانه » پوشاک » بافت مردانه » پلیور بافت مردانه سفید یقه اسکی مدل Pouyan

پلیور بافت مردانه سفید یقه اسکی مدل Pouyan

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/28596-1-54.jpg

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/28596-1-34.jpg

پلیور بافت مردانه سفید یقه اسکی مدل Pouyan

جنس : بافت

نوع یقه :اسکی

استفاده از الیاف درجه یک

دور آستین و انتها : کش بافت

رنگبندی : سفید

فری سایز(مناسب برای سایزهای لارج و ایکس لارج)

این بافت اندامی میباشد و با توجه به سایز فرد کش می آید

ست کردن پلیور مردانه

پلیور بافت مردانه سفید یقه اسکی

یکی از جذاب‌ترین پلیورهایی که می‌تواند استایل جنتلمن گونه‌ای به شما ببخشد، پلیور یقه گرد است. در این مدل‌ها شما می‌توانید زمانی که قصد دارید استایل رسمی بزنید، آن را همراه با پیراهن یا حتی به تنهایی بپوشید. هرچه نوع بافت ساده‌تر باشد، راحت‌تر می‌توانید آن را ست کنید؛ در غیر این صورت بهتر است آن را به تنهایی بپوشید.

بافت پلیور یقه گرد

در این نوع پلیورها، از آنجایی که برای استایل‌های رسمی بیشتر کاربرد دارد، بهتر است از بافت‌های ریز آن استفاده کنید. یک بافت ماهرانه و شیک به همراه یک کت و شلوار، می‌تواند باعث شود همانند یک جنتلمن بدرخشید. برای انتخاب بافت پلیور یقه گردی که بافت برجسته‌تر و کلفت‌تری دارد، بهتر است از کراوات‌های کلاسیک ابریشمی استفاده کنید.

رنگ پلیور یقه گرد

در این مورد، اگرچه دیگر دوره رنگ‌های خنثی همچون سرمه‌ای، خاکستری و مشکی به پایان رسیده است، اما پیشنهاد می‌کنیم برای استایل رسمی به‌ جای استفاده از بافت‌های رنگی، سراغ همان رنگ‌های خنثی بروید. البته باز ریش و قیچی و هنر ست کردن دست خودتان است. اما در نظر بگیرید یک پلیور یقه گرد رنگی زیر کتی با رنگ خنثی می‌تواند جذابیت استایل شما را چندین برابر کند. اما در صورتی که قصد دارید آن را به ‌تنهایی بپوشید، شاید انتخاب یک رنگ روشن برای مکان‌های رسمی چندان مناسب نباشد.

پلیور مردانه یقه اسکی

یکی از استایل‌های محبوب و گرم و شیکی که می‌توانید بپوشید، پلیور مردانه یقه اسکی است که طرفداران زیادی دارد. می‌توانید آن را همراه با سویشرت یا کاپشن بپوشید.

بافت یقه اسکی

برای انتخاب بافت مناسب برای استایل‌های رسمی، در مورد این نوع از پلیور هم سراغ بافت‌های بیش از اندازه حجیم نروید. از یک پلیور یقه اسکی سبک استفاده کنید.

رنگ یقه اسکی

برای استفاده از این پلیور می‌توانید سراغ ترکیب رنگ‌هایی مانند رنگ شتری با سرمه‌ای یا رنگ‌های زرشکی با یک کت خاکستری، بروید.

پلیور یقه اسکی را چطوری ست کنیم؟

می‌توانید به ‌جای پیراهن و کراوات، از این پلیور برای زیر کت استفاده کنید. به این ترتیب، تمیز و اتوکشیده به نظر می‌رسید و بدون اینکه ظاهر شلخته‌ای داشته باشید، از اطرافیان متمایز می‌شوید. خوبی یقه اسکی این است که می‌توانید یقه را تا بزنید. البته این روزها با توجه به مد جدید، استفاده از پیراهن روی یقه اسکی طرفداران بیشتری دارد که می‌تواند شما را به مد نزدیک‌تر کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *