خانه » پوشاک » بافت مردانه » پلیور زاپ دار فیروزه ای مردانه مدلDeta

پلیور زاپ دار فیروزه ای مردانه مدلDeta

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/20987-1-59.jpg

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/20987-1-47.jpg

پلیور زاپ دار فیروزه ای مردانه مدلDeta

جنس : بافت

نوع یقه : گرد

قد بافت : 70 سانتیمتر ( ± 3cm)

عرض شانه : 51 سانتیمتر ( ± 3cm)

عرض سینه : 56 سانتیمتر ( ± 3cm)

قد آستین : 62 سانتیمتر ( ± 3cm)

استفاده از الیاف درجه یک

دور آستین و انتها : کش بافت

رنگبندی : فیروزه ای

فری سایز(مناسب برای سایزهای لارج و ایکس لارج)

باتوجه به اینکه پارچه محصول بافته میشود امکان 2-3سانتی متر اختلاف در اندازه ها وجود دارد.

مناسب ترین انتخاب برای یک استایل کژوال

پلیور زاپ دار فیروزه ای مردانه یقه گرد

یکی از جذاب‌ترین پلیورهایی که می‌تواند استایل جنتلمن گونه‌ای به شما ببخشد، پلیور یقه گرد است. در این مدل‌ها شما می‌توانید زمانی که قصد دارید استایل رسمی بزنید، آن را همراه با پیراهن یا حتی به تنهایی بپوشید. هرچه نوع بافت ساده‌تر باشد، راحت‌تر می‌توانید آن را ست کنید؛ در غیر این صورت بهتر است آن را به تنهایی بپوشید.

بافت پلیور یقه گرد

در این نوع پلیورها، از آنجایی که برای استایل‌های رسمی بیشتر کاربرد دارد، بهتر است از بافت‌های ریز آن استفاده کنید. یک بافت ماهرانه و شیک به همراه یک کت و شلوار، می‌تواند باعث شود همانند یک جنتلمن بدرخشید. برای انتخاب بافت پلیور یقه گردی که بافت برجسته‌تر و کلفت‌تری دارد، بهتر است از کراوات‌های کلاسیک ابریشمی استفاده کنید.

رنگ پلیور یقه گرد

در این مورد، اگرچه دیگر دوره رنگ‌های خنثی همچون سرمه‌ای، خاکستری و مشکی به پایان رسیده است، اما پیشنهاد می‌کنیم برای استایل رسمی به‌ جای استفاده از بافت‌های رنگی، سراغ همان رنگ‌های خنثی بروید. البته باز ریش و قیچی و هنر ست کردن دست خودتان است. اما در نظر بگیرید یک پلیور یقه گرد رنگی زیر کتی با رنگ خنثی می‌تواند جذابیت استایل شما را چندین برابر کند. اما در صورتی که قصد دارید آن را به ‌تنهایی بپوشید، شاید انتخاب یک رنگ روشن برای مکان‌های رسمی چندان مناسب نباشد.

پلیور یقه گرد را چطوری ست کنیم؟

برای ست کردن، اگر رنگ پلیور، تیره است، سراغ پیراهن رنگ روشن بروید. برای مهمانی‌های نیمه رسمی، می‌توانید با یک شلوار جین و ترکیب پیراهن و پلیور، و البته یک کفش رسمی، استایل درخشان‌تری داشته باشید. اگر اهل پوشیدن کت و شلوار نیستید، می‌توانید پلیور را با یک شلوار چهارخانه و کت پشمی بپوشید. البته این به سلیقه شما بستگی دارد.

پلیور مردانه یقه پولو را چطوری ست کنیم؟

از طریق دو روش می‌توانید این پلیور را بپوشید. روش اول این است که یک پیراهن زیر کت بپوشید یا از پلیور به ‌عنوان کت استفاده کرده و پیراهن را زیر آن بپوشید. همچنین می‌توانید با ترکیب کت و شلوار بدون بافت، به همراه پلیورهای یقه پولو، زیبایی بیشتری را از خود نشان دهید. البته در این روش، سراغ کت و شلوارهای رسمی نروید؛ چرا که ظاهر پلیور را می‌پوشاند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *