خانه » پوشاک » پیراهن مردانه زرد سرمه ای مدل Farzad

پیراهن مردانه زرد سرمه ای مدل Farzad

پیراهن مردانه زرد سرمه ای

پیراهن مردانه زرد سرمه ای

پیراهن مردانه زرد سرمه ای مدل Farzad

جنس : کتان و پلی استر

رنگ بندی : زرد سرمه ای

آستین بلند و یقه دار

عرض شانه : 44 سانتیمتر / 45 سانتیمتر / 46سانتیمتر

عرض سینه : 48 سانتیمتر / 50 سانتیمتر / 52 سانتیمتر

قدپیراهن : 69 سانتیمتر /70 سانتیمتر / 71 سانتیمتر

قد آستین : 59 سانتیمتر / 60 سانتیمتر / 61سانتیمتر

دارای سایز بندی : XXL /,XL ,L

ست کردن پیراهن مردانه زرد سرمه ای

پیراهن مردانه زرد سرمه ای ، لباسی است که همه مردان شجاعت و اعتماد به نفس پوشیدن آن را ندارند. دلیل استفاده ی کم از رنگ زرد در بین مردان این است که این رنگ آنقدر پر جنب و جوش است که امکان استفاده از آن را محدود می کند

رنگ های گرم و سرد در کنار هم تضادی چشم نواز و جذاب ایجاد می کنند. زرد و آبی رنگ های مکمل یکدیگر هستند و در چرخه رنگ در مقابل هم قرار دارند. زرد و آبی رنگ هایی هستند که در جاهای مختلفی مانند طبیعت، تابلوهای هنری و فشن می توان آنها را در کنار هم دید، مسلما این ترکیب رنگ شما را به یاد مزرعه گل های آفتابگردان با آسمان آبی می اندازد

اگر رنگ زرد را با سفید ترکیب کنید باز هم زیبایی خود را نشان می دهد. هر چقدر رنگ زرد روشن باشد باز درکنار رنگ سفید گرمی و درخشندگی خود را دارد و جلب توجه می کند.
اما رنگ مشکی از رنگ هایی است که شما می توانید آن را با بیشتر رنگ ها ست کنید، ترکیب رنگ مشکی با رنگ های مختلف جذابیت بسیار بالایی دارد. ست زرد و مشکی یک ترکیب کلاسیک است، این دو رنگ متضاد هم هستند و یک ست فوق العاده شیک ایجاد می کنند.

شلوار جین آبی یکی از گزینه های بسیار مناسب برای ست کردن پیراهن های رنگ زرد می باشد که استایلی بسیار جذاب و فوق العاده برای شما می سازد. همینطور شلوارهای کتان رنگ مشکی نیز گزینه های مناسبی برای ست کردن با پیراهن مردانه زرد سرمه ای هستند که میتواند استایل شیکی برای شما بسازد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *