خانه » پوشاک » پیراهن مردانه زرشکی مدل Novan

پیراهن مردانه زرشکی مدل Novan

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/22849-1-42.jpg

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/22849-1-24.jpg

پیراهن مردانه زرشکی مدل Novan

جنس : نخی

آستین بلند و یقه دار

رنگبندی : زرشکی

عرض شانه :45 سانتیمتر/ 43 سانتیمتر / 41سانتیمتر

عرض سینه :51 سانتیمتر/ 49سانتیمتر / 47 سانتیمتر

قد :71 سانتیمتر/ 70 سانتیمتر / 69 سانتیمتر

قد آستین :61سانتیمتر/ 59سانتیمتر / 57سانتیمتر

سایزبندی : L/XL/XXL

مردان شیک پوش چه نکاتی را در خرید پیراهن مردانه رعایت می کنند؟

هنگام خريد لباس مردانه، دقت داشته باشيد كه لباس های با كيفيت و خوش دوخت معمولا پارچه های محكم و نرمي دارند. در واقع می توان گفت پارچه هایی كه براي دوخت پیراهن های مرغوب استفاده می شود از دو لايه تشكيل شده اند.

– نكته دومي كه هنگام خريد پيراهن مردانه بايد به آن توجه كنيد خطوط دوخت کناری آن هاست. لباس های با كيفيت در قسمت پهلو تنها يك خط امتداد يافته دارند. اين خط ها به هر دو صورت مخفي و نامرئي دوخته شده است. در صورتي كه بيشتر پیراهن های موجود در بازار دو رديف خط دوخت در قسمت پهلو و كناري دارند.

نكته دیگری كه هنگام خريد بايد توجه داشته باشيد، نگاه به جا دگمه های يك پيراهن است. توجه به اينكه جادگمه ای ها دست دوز باشد و کوک های دوخت آن به صورت نامنظم باشد، می تواند در خريد بهتر و با كيفيت پيراهن مردانه به شما كمك كند. همچنين انتخاب سايز مناسب يكي ديگر از مواردي است كه اهميت زیادی دارد. اگرچه بسياري از آقایان موقع خريد، اين نكته را در نظر می گیرند. با این حال نکته ای كه معمولا در انتخاب سايز مناسب مورد غفلت واقع می شود توجه به جنس پارچه و آبرفت آن است.

به عنوان مثال برخي پارچه ها مثل الياف طبيعي با یک بار شستن كمي آب می رود و ممكن است براي شما يك سايز کوچک تر و تنگ تر شود. بنابراين موقع خريد ابتدا جنس و نوع پارچه را شناسايي كنيد و با توجه به آبرفت يا عدم آبرفت سايز خود را انتخاب كنيد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *