خانه » پوشاک » پیراهن مردانه سبز یشمی مدل VQ

پیراهن مردانه سبز یشمی مدل VQ

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/12041-1-54.jpg

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/12041-1-40.jpg

پیراهن مردانه سبز یشمی مدل VQ

جنس : کتان و پلی استر

رنگ بندی : سبز

آستین بلند و یقه دار

عرض شانه : 45 سانتیمتر / 46 سانتیمتر / 48 سانتیمتر

عرض سینه :49سانتیمتر / 50 سانتیمتر /52 سانتیمتر

قدپیراهن : 69 سانتیمتر /70 سانتیمتر / 71 سانتیمتر

قد آستین :58 سانتیمتر /59سانتیمتر / 60سانتیمتر

دارای سایز بندی : XXL /,XL/L

( مارک گلدوزی روی پیراهن به صورت رندوم می باشد. )

انتخاب عالی برای یک استایل جذاب

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/12041-1-9.jpg

ست کردن پیراهن مردانه تیره سبز با شلوار

رنگ سبز جزء یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها در بین افراد است، آقایان نیز از این ماجرا مستثناء نیستند. سبز در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۳ رنگ ترند سال شد. اکثر افراد از انواع طیف رنگی سبز استفاده می‌کنند و این طیف بسیار محبوب بین آقایان است.اگر پیراهن مردانه سبز پاستلی باشد، عموماً برای استفاده در تابستان در موقعیت‌های روزمره و کژوال یا حتی گاهی استایل رسمی بسیار شیک و زیبا است.

چند نکته‌ای که دوستداران رنگ سبز باید بدانند این است که، رنگ سبز از ترکیب رنگ‌های آبی و زرد بوجود آمده است. هرچه در این ترکیب رنگی آبی بیشتری استفاده شود، سبز تیره تری بدست می‌آید و جزء پیراهن مردانه تیره به حساب می‌آید.

هرچه رنگ زرد بیشتری در آن ترکیب استفاده شود، رنگ سبز روشن‌تری حاصل می‌شود. رنگ سبز طیف رنگی زیادی مثل یشمی، کله غازی، فسفری، زمردی، سبز لجنی، سبز ارتشی و سبز پاستیلی دارد. رنگ سبز به رنگ طبیعت است و احساس آرامش را در افراد بیشتر می‌کند. در نتیجه کلی بهتر است افرادی که پوست تیره‌تری دارند از رنگ‌های تیره استفاده کنند.

رنگ‌های زیادی وجود دارد در ست کردن رنگ‌ سبز اما باید توجه لازم را در ست رنگ سبز داشته باشیم تا جذابیت این رنگ را دوچندان کنیم. مهم است که مکمل‌های رنگ سبز را در چه فاکتورهایی استفاده می‌کنید، به عنوان مثال برای چه موقعیت و جمعی قرار است حضور داشته باشید؟ در حالت کلی به دلیل اینکه رنگ سبز جزء رنگ‌های سرد می‌باشد، بهتر است با رنگ‌های گرم ست شوند؛ به همین علت تناسب بیشتری با رنگ‌های گرم دارند.

دقت کنید که سر تا پا یک رنگ بسیار خطرناک است. برای رنگ‌های سبز تیره، سبز یشمی و سبز کله غازی بهترین مکمل رنگ‌های قرمز و آبی است.

پیراهن مردانه سبز یشمی

سبز یشمی، یکی از محبوب‌ و ترندترین طیف رنگی سبز است. این رنگ بسیار درخشان و زیبا است و استفاده از آن جذابیت استایل‌تان را چند برابر خواهد کرد. شما به راحتی می‌توانید پیراهن مردانه سبز یشمی را در استایل‌های کژوال و رسمی استفاده کنید. پیراهن مردانه سبز یشمی با ترکیب شلوار مشکی، قهوه‌ای، نارنجی تیره، خردلی و سفید ترکیب جذابی است. پیراهن مردانه سبز یشمی را حتی با شلوار جین به رنگ آبی تیره نیز می‌توانید ست کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *