خانه » پوشاک » پیراهن هاوایی آبرنگی مربعی مردانه مدل T22

پیراهن هاوایی آبرنگی مربعی مردانه مدل T22

پیراهن هاوایی آبرنگی

پیراهن هاوایی آبرنگی

پیراهن هاوایی آبرنگی مربعی مردانه مدل T22

جنس : نخی

آستین کوتاه و یقه دار

رنگبندی : ترکیب چند رنگ

عرض شانه : 44 سانتیمتر / 43 سانتیمتر

عرض سینه : 57سانتیمتر / 55 سانتیمتر

قد : 76 سانتیمتر / 74 سانتیمتر

قد آستین : 22سانتیمتر / 20 سانتیمتر

دارای سایزبندی : XL/XXL

شالوده اصلی طراحی این نوع پیراهن، جوهر زندگی در جزیره است و برای همین با پوشیدن آن، احساسی از آزادی، زیبایی و راحتی، توامان به ارمغان می آورد.

برای خرید پیراهن هاوایی آبرنگی مربعی مردانه مدل T22 بر روی دکمه خرید کلیک کنید

پیراهن هاوایی چیست ؟

در اوایل قرن بیستم، رکود اقتصادی و بیکاری همه دنیا را فراگرفت. بنابراین، بسیاری از افراد برای کار کردن و پول درآوردن ناچار به مهاجرت شدند.

در آن روزگار، جزیره هاوایی یکی از بهترین مکان‌هایی بود که به دلیل برخورداری از مزارع بزرگ نیشکر و آناناس کارگران زیادی را از کشورهای آسیایی و نقاط مختلف ایالات متحده جذب خودش کرد.

این مهاجران علاوه بر زبان و آداب‌ورسوم‌، انواع لباس‌ها و استایل‌های مختلف را هم وارد جزیره کردند. کیمونوهای پر نقش‌ونگار ژاپنی، لباس‌های رنگارنگ و ابریشمی چینی و پیراهن‌های یقه‌دار آمریکایی از همین دسته بودند.

در دهه‌های ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰، کارگران مزارع نیشکر هاوایی پیراهن‌های آستین کوتاه یقه‌داری می‌پوشیدند که به دلیل شرایط اقتصادی نابسامان آن دوران معمولا از پارچه کیمونوهای قدیمی مهاجران ژاپنی درست می‌شدند. این لباس‌ها اولین نسل پیراهن‌های هاوایی بودند که با گذشت زمان به نماد این جزیره تبدیل شدند

کم‌کم کار به‌جایی رسید که گردشگران به‌محض ورود به هاوایی یکی از این پیراهن‌ها را می‌پوشیدند و طرح‌های دیگر آن را هم به‌عنوان سوغات خریداری می‌کردند. به این ترتیب، تجارت پیراهن Aloha رونق گرفت.

اما متاسفانه در سال‌های ۱۹۳۹ تا ۱۹۴۵، دنیا درگیر جنگ جهانی دوم شد. بنابراین، تولید پارچه‌ها و پیراهن‌های هاوایی متوقف شد و تولیدکنندگان آن‌ها هم درست مانند دیگران مشغول تامین مایحتاج جنگ شدند.

بعد از جنگ، سال‌ها طول کشید تا دوباره نظر مردم به این پیراهن‌های زیبا جلب شود.

سرانجام در دهه ۱۹۶۰، افراد ثروتمند و سلبریتی‌هایی مانند «الویس پریسلی» با پوشیدن پیراهن‌های هاوایی در موقعیت‌های مناسب به رواج دوباره این استایل کمک کردند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *