خانه » پوشاک » پیراهن هاوایی مردانه ورساچه سبز مدل p8

پیراهن هاوایی مردانه ورساچه سبز مدل p8

پیراهن هاوایی مردانه ورساچه سبز

پیراهن هاوایی مردانه ورساچه سبز

پیراهن هاوایی مردانه ورساچه سبز مدل p8

جنس : نخی

آستین کوتاه و یقه دار

رنگبندی : ورساچه سبز

عرض شانه : 44سانتیمتر / 46 سانتیمتر

عرض سینه : 56 سانتیمتر / 58سانتیمتر

قد : 75 سانتیمتر / 77 سانتیمتر

قد آستین : 19 سانتیمتر / 21 سانتیمتر

دارای سایزبندی : XXL/XL

پیراهن هاوایی مردانه ورساچه سبز

ترکیب جذاب برای ست پیراهن نخی هاوایی مردانه ورساچه سبز

 

با زرد یا کرم

ترکیب رنگ سبز با رنگهای دیگر از جمله زرد هم میتواند جذاب باشد. رنگ زرد یا تنالیته‌ای از آن یعنی رنگ کرم، بعلت بکار رفتن در ساخت رنگ سبز، انتخاب مناسب دیگری هست که به شما پیشنهاد می‌کنیم. اگر قصد ورود به مجلس شادی دارید، انتخاب دو رنگ سبز و زرد در کنار هم برای آن محیط مناسب است. در طبیعت نیز ترکیب رنگ سبز با زرد را در میوه بسیاری از درختان یا در میان رنگ سبز برگ‌های آن مشاهده می‌کنید. بنابراین، ترکیب این دو رنگ در کنار یکدیگر حس طراوات و شادابی به شما میدهد.

ست با مشکی

انتخاب رنگ مشکی در کنار رنگ سبز به عنوان رنگ مکمل بسیار شیک است. اگر لباس مردانه سبز دارید و یا مانتو بلند سبز پوشیده اید، رنگ مشکی برای شلوار شما، شال و یا کلاه بسیار مناسب است. شاید جالب باشد که بدانید، رنگ مشکی برای جلوه بیشتر رنگ سبز، انتخاب مناسبی است. اگر قصد دارید از ترکیب رنگ سبز و مشکی با رنگ دیگری استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما رنگ سفید است. ترکیب این سه رنگ، ظاهر بسیار زیبایی برای شما خواهد ساخت.

ست کردن با سفید

رنگ سفید یکی از شادترین رنگ هاست و با هر رنگی که ترکیب شود، می تواند ترکیب فوق العاده ای ایجاد کند. ترکیب رنگ نارنجی و سفید می تواند ست شادی را ایجاد کند. شما در بکار بردن این ست، می توانید از نارنجی با هر درجه ای که دوست دارید استفاده کنید چون رنگ سفید می تواند آن را کنترل کند و لازم نیست نگران جیغ بودن آن باشید.

ست کردن با خاکستری

رنگ خاکستری یک رنگ خنثی است و نمی تواند هیچ تاثیری روی رنگ کناری خودش بگذارد. در واقع مانند رنگ مشکی نیست که توجه ها را به سمت رنگ کناری خودش جلب کند. اگر به دنبال ترکیب رنگ شیک با مقدار کمی رنگ شاد هستید، می توانید از ترکیب نارنجی و خاکستری استفاده کنید.

در وقع رنگ خاکستری می تواند رنگ نارنجی را تکمیل کند و در عین حال ترکیب زیبایی به وجود آورد. این ترکیب جیغ نبوده و جلب توجه نمی کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *