خانه » پوشاک » پیراهن هاوایی Kenzo مدل 1430

پیراهن هاوایی Kenzo مدل 1430

پیراهن هاوایی کنزو

پیراهن هاوایی کنزو

پیراهن هاوایی کنزو مدل 1430

🍀 مناسب سایز L / XL / XXL / XXXL

🍀 جنس کالا نخی

🔸 لارج

عرض سرشانه 40 سانتی متر

عرض سینه 45 سانتی متر

قدلباس 62 سانتی متر

🔸 ایکس لارج

عرض سرشانه 41 سانتی متر

عرض سینه 49 سانتی متر

قدلباس 65 سانتی متر

🔸 دو ایکس لارج

عرض سرشانه 43 سانتی متر

عرض سینه 50 سانتی متر

قدلباس 66 سانتی متر

🔸 سه ایکس لارج

عرض سرشانه 46 سانتی متر

عرض سینه 52 سانتی متر

قدلباس 70 سانتی متر

پیراهن هاوایی مورد علاقه مردان ثروتمند

پیراهن هاوایی کنزو مردانه آستین کوتاه مردانه طرح هاوایی از جنس نخ بسیار مرغوب بوده که بدلیل خنک بودن آن، گزینه بسیار مناسبی برای آقایان در فصل گرم تابستان می باشد.

اگر یک پیراهن هاوایی با رنگ های سبز، قرمز، آبی، نارنجی و قهوه ای دارید می توانید آن را با شلوارهای کرم یا خاکی ست کنید.

علاوه بر این شما می توانید پیراهن هاوایی با رنگ های سفید، کرم و خاکستری را با رنگ های متضاد مشکی، آبی یا سرمه ای استفاده کنید.

استفاده از پیراهن هاوایی با رنگ های مشکی، قرمز تیره و به طور کلی تیره تر با شلوارک های تیره و تک رنگ یا شلوار جین آبی بهترین شکل را دارند.

پیراهن های هاوایی بنفش، صورتی، برنز، خاکستری، سبز و آبی با شلوارهای مشکی یا سرمه ای کاملا ست هستند.

پیشنهاد ما این است که به طور کلی همه رنگ های پیراهن هاوایی را می توانید با یک شلوار جین و یا شلوار خاکی رنگ ست کنید و عالی به نظر برسید.

صرف نظر از سبک پیراهن می توانیم با اطمینان فرض کنیم که این یک پیراهن هاوایی چاپی رنگی و گل دار دارد. مهمترین نکته در پوشیدن پیراهن هاوایی و داشتن یک استایل خوب و شیک انتخاب کفش است. یک سندل زیبا و راحت خانگی می تواند یک همراه خوب برای شما در سفرهای ساحلی باشد.

اما باید زمان انتخاب اکسسوری های دیگر مانند کلیپس یا بدلیجات بزرگ دقیق عمل کنید. ایده اصلی این است که از وسایلی استفاده کنید که مکمل یکدیگر باشند و برای جلب توجه بیشتر با پیراهن شما رقابت نکنند.

در نتیجه در انتخاب کفش نیز باید از قوانین رنگ بندی شلوار استفاده کنید. کفش های شما باید ساده و در رنگ های خنثی باشند، به عنوان مثال سفید، مشکی و قهوه ای تیره انتخاب های خوب و کاربردی خواهند بود. به طور معمول باید یک استایل تابستانه داشته باشید در نتیجه سندل های انگشتی چرم و یا کفش های مردانه کالج می توانند انتخاب های مناسبی برای شما باشند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *