خانه » پوشاک » کاپشن دورنگ سرمه ای زرد مردانه مدلAidin

کاپشن دورنگ سرمه ای زرد مردانه مدلAidin

کاپشن دورنگ سرمه ای زرد مردانه

کاپشن دورنگ سرمه ای زرد مردانه

کاپشن دورنگ سرمه ای زرد مردانه مدل آیدین

جنس رویه:مموری سه لایه

جنس داخل:پشم شیشه

رنگبندی :سرمه ای زرد

فری سایز(مناسب برای سایزهای لارج و ایکس لارج)

قد کاپشن :71 سانتی متر

قد آستین :60 سانتی متر

عرض شانه : 57سانتی متر

عرض سینه :55 سانتی متر

مناسب فصل پاییز و زمستان

سوز هوا و بارش‌های باران و برف کاپشن‌ها را از کمدها بیرون آورده است. کاپشن جزء اصلی یک پوشش گرم در این فصل سرد می‌باشد.

کاپشن دورنگ سرمه ای زرد مردانه را چطور ست کنیم؟

زرد رنگی گرم، شاد، نشاط آور و زیباست و رنگ زرد جزء رنگ های اصلی محسوب می شود. این رنگ درخشان با رنگ هایی هماهنگ و ست می شود که زیبایی شما را چندین برابر می کند. برای ست کردن لباس رنگ زرد و روش ست کردن رنگ زرد با رنگ های دیگر توجه کنید که هر رنگی با زرد ست نمی شود و رنگ مکمل و هماهنگ با آن را باید انتخاب کنید تا استایل زیبا و شیکی داشته باشید.

رنگ زرد در مد

زرد جزء رنگ‌ های شیک و پرطرفدار در دنیای مد و لباس است. رنگی پر انرژی و دلرباست که در همۀ فوصل سال می توانید ست هایی زیبایی با این رنگ فوق العاده داشته باشید. زرد با لباس‌ ها و رنگ‌ های متفاوتی ست و هماهنگ می شود. بنابراین ترکیب رنگ زرد با رنگ‌ هایی مانند سفید، مشکی، آبی، قرمز، خاکستری، رنگ های پاستلی، قهوه ای، نارنجی و بنفش فوق العاده به نظر می رسد و شما را در چشم بیننده حیرت انگیز می کند.

ست کردن لباس زرد با رنگ مشکی

ترکیب رنگ های مشکی و زرد یکی از ترکیب هایی است که فوق العاده جذاب بوده و توجه همه را به خود جلب می کند. رنگ‌ مشکی و زرد در کنار هم نشان دهندۀ سنگینی و سادگی است. رنگ مشکی باعث می‌شود از جلوۀ زیاد زرد کم شود و یک ست شیک را به وجود آورد. این ترکیب رنگ در بین جوانان و نوجوانان بسیار محبوب است.

 ست کردن زرد و آبی

افرادی که اعتماد به نفس بالایی دارند و از امتحان کردن استایل های جدید ابایی ندارند، از ست کردن رنگ زرد با رنگ آبی استقبال می کنند. به علت اینکه تضاد زیادی بین این دو رنگ وجود دارد، جذابیت زیادی به وجود می آورد. این دو رنگ تعادل زیادی با هم دارند و رنگ زرد با هر نوع رنگ آبی که در کنار هم قرار بگیرد، زیبایی خاصی به وجود می آورد.

ترکیب لباس زرد و خاکستری، یکی از بهترین استایل ها

رنگ خاکستری در کنار رنگ زرد ترکیب فوق العاده ای برای افراد خوش استایل است. ترکیب این دو رنگ خاکستری و زرد که یکی خنثی و دیگری گرم است شگفت انگیز به نظر می رسد.

ست کردن زرد با رنگ قرمز

رنگ زرد و قرمز آتشین برای افرادی که استایل های متفاوت را به راحتی امتحان می کنند عالی به نظر می رسد. همچنین ترکیب  جسورانه ای است و شما را سرشار از انرژی نشان می دهد.

ست کردن کاپشن دورنگ سرمه ای زرد با لباس سفید و صورتی

رنگ سفید و صورتی یکی از بهترین ترکیب رنگ ها با زرد است. ترکیب فوق العاده ای برای خانم های جوان بوده و گزینۀ مناسبی برای مهمانی ها و دورهمی های دوستانه است.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *