خانه » پوشاک » کاپشن مردانه ساده طوسی تیره مدل آیدین

کاپشن مردانه ساده طوسی تیره مدل آیدین

کاپشن مردانه ساده طوسی تیره مدلAidin

کاپشن مردانه ساده طوسی تیره مدلAidin

کاپشن مردانه ساده طوسی مدلAidin

جنس رویه:مموری

جنس داخل:پشم شیشه

فری سایز (مناسب سایز لارج و ایکس لارج)

رنگبندی : طوسی

قد کاپشن : 73سانتی متر

قد آستین :66 سانتی متر

عرض شانه : 48 سانتی متر

عرض سینه : 55سانتی متر

کاپشن مردانه ساده طوسی تیره با چه رنگی ست میشه

ست رنگ طوسی با آبی تیره

ترکیب رنگ طوسی با آبی تیره یا کلاسیک، یکی از پرطرفدارترین ترکیبات رنگی در لباس و دکوراسیون منزل است. چرا که رنگ آبی حس نظافت و پاکیزگی به همراه خود دارد. رنگ آبی اقیانوسی تیره در کنار رنگ طوسی، تجلی گر رویا و حس آرام بخشی در ذهن کسانی است که شما را می‌بینند.

در واقع به جرات می‌توان گفت که رنگ طوسی از رنگ آبی اقیانوسی با کمال میل استقبال می‌کند. در تصویر زیر نمونه ای از ترکیب این دو رنگ را مشاهده می‌کنید. بهتر است بدانید اگر شلوار طوسی پوشیده اید، یکی از رنگ هایی که هماهنگی زیادی در پیراهن مردانه دارد، رنگ آبی روشن است. این ترکیب، ترکیب رنگی روزمره و ساده ای است که علاوه بر برازنده بودن، بسیار رسمی است. در چنین استایلی، استفاده از کفش قهوه ای در ست رنگ طوسی و آبی بسیار توصیه می‌شود.

ترکیب رنگ طوسی و کرم

یکی دیگر از ست‌های چشم نوازی که می‌توانید با طوسی بسازید ترکیب رنگ طوسی و کرم است. اگر می‌پرسید رنگ طوسی با چه رنگی هماهنگ است؟ قطعا یکی از جواب‌های ما رنگ کرم خواهد بود. رنگ کرم حس و حال گرم یک استایل را فراهم می‌کند و رنگ طوسی، سردی موردنیاز را برای ست شدن رقم می‌زند. استفاده از هر دو رنگ در استایل، باید به همراه اکسسوری‌های رنگی باشد.

درواقع آکسسوری رنگی در این ترکیب می‌تواند معجزه کند. استفاده از زرد، نارنجی، سبز و قرمز روح تازه‌ای به این استایل می‌بخشد. پس اگر چندان جسور نیستید و علاقه‌ای به ریسک ندارید، حتما از ترکیب رنگ کرم و طوسی استفاده کنید و اکسسوری های رنگی را به این ست اضافه کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *