خانه » پوشاک » کت تک مردانه رنگ طوسی مدل DANLY

کت تک مردانه رنگ طوسی مدل DANLY

کت تک طوسی مردانه

کت تک طوسی مردانه

كت تک مردانه رنگ طوسي مدل DANLY

جنس : دیور

رنگ بندی طوسی

آستین بلند و دارای دکمه و جیب

سایز48 : عرض شانه : 40 سانتیمتر / عرض سینه : 44 سانتیمتر/ قدکت :71سانتیمتر/قد استین:66 سانتیمتر

سایز50:عرض شانه:41سانتیمتر/عرض سینه:45سانتیمتر/قدکت:74 سانتیمتر/قداستین:66 سانتیمتر

سایز52:عرض شانه:43 سانتیمتر/عرض سینه:50 سانتیمتر/قدکت:74 سانتیمتر/قداستین:65 سانتیمتر

دارای سایز بندی : 52 , 50 ,48

ست کت تک طوسی مردانه مخصوص آقایان شیک پوش

کت و شلوار طوسی یکی از اجزای ارزشمند کمد لباس است و باید در جایی بین لباس‌های کلاسیک مشکی و سرمه‌ای قرار بگیرد. رنگ شیک و کاربردی طوسی آن را برای پوشیدن در موقعیت‌های بسیاری مناسب می‌سازد. اما سوالی که در این قسمت وجود دارد این است که با کت و شلوار طوسی چه پیراهنی باید بپوشیم؟ با توجه به اینکه طیف رنگی طوسی بسیار گسترده است مطالعه‌ی این راهنما را برای انتخاب پیراهن مناسب برای کت و شلوار طوسی ادامه دهید.

پیراهن مناسب کت و شلوار طوسی

پس از کت و شلوار سرمه‌ای، کت و شلوار طوسی کاربردی‌ترین لباس رسمی به شمار می‌رود. کت و شلوار طوسی یک روش عالی برای ایجاد استایل مدرنی است که می‌تواند بر اساس موقعیت به استایل رسمی یا غیررسمی تبدیل شود. ترکیب مناسب کت و شلوار طوسی، پیراهن و کراوات در محل کار به عنوان یک فرد حرفه‌ای یا در مراسم عروسی بهترین دوستتان استایل بسیار شیکی را به وجود می‌آورد. این کت و شلوار می‌تواند با انواع مختلفی از پیراهن‌ها ست شود.

کت و شلوار طوسی و پیراهن سفید

کت تک طوسی مردانه و پیراهن سفید یک انتخاب کلاسیک است که هیچگاه از مد نمی‌افتد. این ترکیب یکی از انتخاب‌های مطمئن برای ایجاد ظاهر منسجم و یکدست است که استایل کلی را زیبا و شیک جلوه می‌دهد. پیراهن سفید می‌تواند با هر تناژی از رنگ طوسی ست شود و ترکیب آن با طیف روشن‌تر و متوسط طوسی یک انتخاب عالی برای کت و شلوار تابستانه ایجاد می‌کند. رنگ‌های ملایم‌تر نسبت به رنگ‌های تیره برای فصل گرما مناسب‌تر بوده و باعث ایجاد راحتی می‌شوند. برای داشتن ظاهر شیک‌تر می‌توان کت و شلوار طوسی را با کراوات مشکی هم ست کرد که نتیجه‌ی آن یک تیپ کلاسیک و کمی بهتر از استایل کت و شلوار مشکی با پیراهن سفید خواهد بود.

کت تک طوسی مردانه و پیراهن آبی

هنگامی که به دنبال انتخاب پیراهن برای ست کردن با کت و شلوار طوسی هستید از رنگ آبی غافل نشوید. آبی یکی از بهترین رنگ‌ها برای ست شدن با کت و شلوار طوسی است و به سادگی استایل شیکی ایجاد می‌کند. پیراهن‌های آبی هم مانند پیراهن سفید مکمل تناژ رنگی طوسی هستند و بسیار شیک و زیبا به نظر می‌رسند. اگرچه برخلاف سفید، رنگ آبی جذابیت بیشتری را به کل استایل اضافه می‌کند. از طیف رنگ‌های آبی ملایم و کمرنگ برای تکمیل موفقیت‌آمیز این استایل استفاده کنید. طیف روشن برای استفاده در طول روز مناسب هستند و می‌توانند با اکسسوری‌های چرم قهوه‌ای برای داشتن استایل شیک در تابستان ست شوند.

کت و شلوار طوسی و پیراهن سرمه‌ای

با وجود اینکه پیراهن‌های آبی روشن به خوبی با کت و شلوارهای طوسی روشن و ملایم ست می‌شوند اما پیراهن‌های سرمه‌ای با طوسی متوسط، ذغالی و طیف تیره‌تر این رنگ به خوبی ترکیب می‌شوند. ترکیب طیف تیره‌تر سرمه‌ای با کت و شلوار طوسی به همراه یک جفت کفش آکسفورد مشکی برای ماه‌های سردتر و استفاده در محل کار و موقعیت‌های رسمی مناسب است.

کت و شلوار طوسی و پیراهن مشکی

ترکیب کت و شلوار طوسی و پیراهن مشکی یک انتخاب شیک برای موقعیت‌های رسمی است. این ترکیب ظاهر زیبا و تضاد قابل توجهی بین رنگ‌های روشن‌تر و تیره‌تر به وجود می‌آورد و یک جایگزین شیک برای کت و شلوار مشکی است که می‌توان با آن استایل شیکی در شب داشت.

پیراهن تیره با برجسته‌سازی تناژ طوسی باعث تیره‌تر به نظر رسیدن آن و ظاهر شیک‌تر می‌شود. با وجود اینکه این ترکیب باعث تیره‌تر به نظر رسیدن کت و شلوار طوسی می‌شود اما با تناژ ملایم طوسی و طیف ذغالی به خوبی ست می‌شود. نکته‌ی قابل توجه این است که این استایل برای افرادی که رنگ پوست روشنی دارند مناسب نیست.

کت و شلوار طوسی و پیراهن صورتی

در صورتی که پیراهن سفید خسته‌کننده و یکنواخت به نظر می‌رسد، آن را با یک رنگ ظریف مانند صورتی جایگزین کنید. طیف رنگی روشن نه تنها به ظاهر عمق می‌دهد بلکه تناژ طوسی کت و شلوار را تکمیل می‌کند. بنابراین ممکن است این ترکیب بهترین انتخاب نباشد اما ارزش امتحان کردن دارد. هنگام ترکیب کردن کت و شلوار طوسی و پیراهن صورتی یک ظاهر شیک و مدرن ایجاد می‌شود که مناسب تابستان است. اگرچه این استایل با ترکیب کت و شلوار طوسی روشن و پیراهن صورتی ملایم عالی به نظر می‌رسد اما می‌توانید بر حسب نیازهای خود مدل دلخواه را سفارشی‌دوزی کنید. افرادی که در این استایل بی‌حال به نظر می‌رسند باید تناژ تیره‌تری از طوسی و رنگ برجسته‌تری از صورتی را انتخاب کنند.

کت و شلوار طوسی و پیراهن بنفش

استفاده از پیراهن بنفش هم مانند پیراهن صورتی کمی عجیب و اضطراب‌آور به نظر می‌رسد. برای داشتن استایل کاربردی جالب به دنبال طیف کم‌رنگ بنفش باشید و از بنفش پررنگ در جزئیات استفاده کنید. پیراهن‌های بنفش تیره‌ی ساده را در ترکیب با کت و شلوار طوسی با احتیاط به کار بگیرید.

کت و شلوار طوسی و پیراهن قرمز

طوسی و قرمز هنگامی که با هم پوشیده شوند یک ترکیب قدرتمند ایجاد می‌کنند. تناژ گرم رنگ قرمز رنگ‌های طوسی سرد را خنثی می‌کنند و اغلب غنی‌تر به نظر می‌رسند. این ترکیب برجسته یک خروجی غیرمنتظره‌ی جذاب خواهد داشت که مدرن و جالب است. برای این استایل از طیف قرمز صحرایی تا قرمز تیره را می‌توان به روش‌های بسیاری پوشید. این نکته را در نظر داشته باشید که طیف تیره‌ی قرمز با تناژ تیره‌تر طوسی ست شده و طیف روشن‌تر قرمز با طوسی روشن تا ملایم متناسب است.

کت تک طوسی مردانه و پیراهن طرح‌دار

اگرچه کت تک طوسی مردانه کلاسیک همیشه شیک به نظر می‌رسد اما گاهی اوقات می‌تواند خسته‌کننده باشد. هنگامی که می‌خواهید استایل شیکی و برجسته‌ای با کت و شلوار داشته باشید به جای پیراهن‌های تک رنگ ساده به دنبال پیراهن‌های طرح‌دار باشید. طرح‌های ساده مانند راه راه و چهارخانه جذابیت ظریفی را به استایل می‌افزایند. طرح‌های درشت‌تر ظاهر قابل توجه و فراموش‌نشدنی‌ای را به وجود می‌آورند. این نکته را به خاطر داشته باشید که هر چقدر طرح پیراهن شلوغ‌تر و پیچیده‌تر باشد پوشیدن و ست کردن آن دشوارتر خواهد بود.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *