خانه » پوشاک » کفش رسمی مردانه مشکی مدل LALIK

کفش رسمی مردانه مشکی مدل LALIK

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/22540-1-6.jpg

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/22540-1-51.jpg

کفش رسمی مردانه مشکی مدل LALIK

جنس : چرم مصنوعی

جنس کفی : pvc

رنگ بندی :مشکی

سایزبندی : 40 تا 44

کفی پرسی و دوردوزی شده

یك ظاهر آراسته و زيبا می‌تواند موقعیت‌های زیادی را در اختیارتان بگذارد

چطور طول عمر کفش چرمی را افزایش بدهیم؟

کفش رسمی مردانه و زنانه نسبت به دیگر انواع کفش قیمت بالاتری دارند و این طبیعی است که شما بخواهید آن‌ها را برای مدت‌زمان بیشتری مورد استفاده قرار بدهید. به‌طور معمول و بدون نگهداری صحیح، یک جفت کفش چرمی به‌ندرت یک سال عمر می‌کند. علت این اتفاق این است که افراد با روش‌های صحیح نگهداری از کفش چرمی آشنا نیستند. استفاده از مواد مناسب برای تمیز کردن کفش‌ها، ابزار مخصوص برای این‌کار، محل نگهداری استاندارد و برخی ترفندهای خاص کمک می‌کنند تا بتوانید چند سال از کفش خود استفاده کنید.

برای تمیز کردن کفش چرمی، ابتدا با یک پارچه‌ی نرم یا یک برس گرد و خاک روی کفش را پاک کنید؛ اگر باز هم لکه‌ای باقی ماند آن را با یک تکه پارچه‌ی نرم برطرف کنید.سپس واکس بزنید و از نرم‌کننده‌ی چرم استفاده کنید؛ به این صورت که با برس آن را روی کفش بکشید تا پخش و جذب چرم بشود. سپس اجازه بدهید تا کفش‌ها طی شب استراحت کنند و بعد دوباره به آن‌ها واکس بزنید. درصورت تمایل می‌توانید از براق‌کننده‌ها هم استفاده کنید.

نبایدهای نگهداری از کفش چرمی

 چرم نیاز به اکسیژن دارد؛ بنابراین نگه‌داشتن آن در کیسه‌های پلاستیکی از عمر کفش یا محصولات چرمی کم می‌کند.

کفش‌های چرمی برای استفاده مکرر و روزانه مناسب نیستند. اگر آن‌ها را دائم بپوشید، ظاهر خود را از دست می‌دهند و متاسفانه هیچ‌چیز آن‌ها را به شکل اول در نمی‌آورد.

برای اینکه برخی کفش‌ها جا باز کنند و راحت‌تر باشند، نباید آن‌ها در نزدیکی منابع گرمایی یا نور مستقیم خورشید قرار بدهید؛ چراکه با این‌ کار ممکن است رنگ چرم تغییر کند و شکل اولیه‌ی خود را از دست بدهد.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *