خانه » پوشاک » کفش زنانه مشکی مدل Atosa

کفش زنانه مشکی مدل Atosa

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/22659-1-24.jpg

https://mmktimg.shxn.ir/nabimages/VS/22659-1-7.jpg

کفش زنانه مشکی مدل Atosa

جنس رویه : چرم مصنوعی

جنس زیره : pu

سایز :37 الی 40

اندازه پاشنه : 5 سانتیمتر

رنگبندی : مشکی

کفی پرسی

مناسب استفاده ی روزانه و محیط های غیر رسمی

نکاتی که پیش از خرید کفش چرم بهتر است بدانیم:

آیا پاهایتان در آن راحت است؟

اساسی ترین نکته در گزینش کفش زنانه و مردانه، راحتی آن است. کفش ‌های چرم اصولا به علت استفاده از مواد با کیفیت و طبیعی از راحتی بسیار بالایی برخوردارند و همین موضوع باعث شده است در طی استفاده هوا به راحتی در کفش ‌ها جریان یابد، این همان تنفس چرم می باشد. کفشی برای پای شما مناسب است که نه پای شما در آن زیاد از اندازه تکان بخورد و نه سرپنجه‌ پاهایتان تحت فشار باشد. معمولا بعد از ظهرها را برای خرید کفش انتخاب کنید. زیرا که پا صبح‌ ها، مقداری کوچک ‌تر از شب است. پس در صورتی که صبح‌ ها برای خرید کفش اقدام می کنید، ممکن است که کفش برای پای شما کوچک‌ تر از سایز اصلی پاهایتان باشد وپای شما را اذیت نماید.

کفش‌ های تنگ یا گشاد،  باعث تغییر در شکل پا و سرپنجه‌ های پا می شوند یا موجب بروز مشکلاتی مثل میخچه در پاها می شوند. البته اگر زمان خرید کفش،  کمی فشار روی سرپنجه پاهای خود احساس  کردید، این مورد تا  طبیعی است. کفش چرم بعد از یک الی دو دفعه استفاده کردن، جا باز کرده و کاملا مناسب پای شما می شود.

دوام و عمر چرم معروف است. به صورت کلی یکی از دلایل انتخاب چرم خصوصیت طول عمر زیاد آن است. توجه داشته باشید که کفشی را انتخاب کنید که تا چند سال به راحتی بتوانید از آن‌ ها استفاده کنید.

پنجه کفش چرم

گرچه در هنگام خرید کفش چرم اولین موردی که مورد توجه قرار می گیرد، طراحی ظاهری کفش است اما توجه به راحتی و کیفیت آن نیز باید مد نظر باشد. پنجه کفش باید به شکلی باشد که در کنار راحتی پاها شکل و فرم خود کفش را نیز زیبا نشان دهد.

آیا کفش چرم زیباست؟

درست است که در گزینش کفش اول حفظ سلامت پا مهم است ، اما نمی‌ شود زیبایی بصری را نیز کلا حذف کرد. کفش‌ تهیه شده با چرم طبیعی به علت ظرافت و زیبایی ویژه که دارد، نظر بیشتر افراد را در نگاه اول به سمت خود جلب می‌ کند

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *